اخبار و رویدادها: حضور مرکز هدایت شغلی و کاریابی تخصصی دانشگاه در در اولین رویداد مردمی اشتغال

حضور مرکز هدایت شغلی و کاریابی تخصصی دانشگاه در در اولین رویداد مردمی اشتغال
یکشنبه ۲۴ دی ۱۴۰۲- ۱۳:۳۰:۱۲

حضور مرکز هدایت شغلی و کاریابی تخصصی دانشگاه در در اولین رویداد مردمی اشتغال

مرکز هدایت شغلی و کاریابی تخصصی دانشگاه صنعتی شاهرود به عنوان تنها کاریابی تخصصی شهرستان و به دعوت رسمی اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی شهرستان شاهرود در اولین رویداد مردمی اشتغال حضور یافت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، مرکز هدایت شغلی و کاریابی تخصصی این دانشگاه به عنوان تنها کاریابی تخصصی شهرستان و به دعوت رسمی اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی شهرستان شاهرود در اولین رویداد مردمی اشتغال با محوریت تامین نیروی کار مورد نیاز کارفرمایان شهرستان شاهرود در تاریخ 21 دی ماه جاری در محل ساختمان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود حضور یافت.

به نقل از دکتر محسن کرامتی رئیس گروه امور فناوری، تجاری سازی و کارآفرینی دانشگاه صنعتی شاهرود، این رویداد با همکاری اداره‌ کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و کاریابی های استان و با هدف ایجاد فضای صمیمی بین دانش آموختگان جویای کار و کارفرمایان برگزار شد، تا صاحبان صنایع تولیدی بتوانند، نیروی کار مورد نیاز خود را از بین شرکت کنندگان انتخاب کنند.

رئیس گروه امور فناوری، تجاری سازی و کارآفرینی همچنین گفت: در این رویداد جویندگان کار به صورت مستقیم با توجه به توانایی و رشته تحصیلی خود با کارفرمایان مشاوره و مصاحبه کرده و در نهایت پس از احراز صلاحیت های لازم به کار مشغول خواهند شد. در این دیدار بزرگ مردمی، فرصت‌های شغلی اعلام و نیروی کار مورد نیاز واحدهای تولیدی و صنعتی همزمان بصورت مستقیم به واحدهای تولیدی، صنعتی و خدماتی شهرستان معرفی شدند.

لازم به ذکر است، مرکز هدایت شغلی و کاریابی تخصصی شاهکار در راستای تحقق اهداف خود با اعزام دو نفر از کارشناسان مرکز در این رویداد مردمی شرکت نمود و علاوه بر ارائه فرصت های شغلی موجود به کارجویان، با صنایع و کارفرمایان مذاکره نموده و فرصتهای شغلی آنها را جهت ارائه به فارغ التحصیلان دانشگاه ثبت کردندو در پایان این رویداد 15 کارجو در کاریابی ثبت نام و حدود 25 کارجو به فرصتهای شغلی معرفی شدند.

2_1

eshteghal3


کلمات کلیدی: #حضور #مرکز هدایت شغلی #کاریابی تخصصی #دانشگاه #اولین رویداد مردمی اشتغال #...3
12345