اخبار و رویدادها: برگزاری جلسه قرارگاه شهرستانی راهیان نور دانشجویی شهید علم الهدی

برگزاری جلسه قرارگاه شهرستانی راهیان نور دانشجویی شهید علم الهدی
شنبه ۲۳ دی ۱۴۰۲- ۱۵:۳۷:۲۰

برگزاری جلسه قرارگاه شهرستانی راهیان نور دانشجویی شهید علم الهدی

جلسه قرارگاه شهرستانی راهیان نور دانشجویی شهید علم الهدی روز چهارشنبه 20 دی ماه جاری با حضور مسئولین استانی و شهرستانی در محل سالن اجتماعات کوثر و به میزبانی این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، جلسه قرارگاه شهرستانی راهیان نور دانشجویی شهید علم الهدی روز چهارشنبه 20 دی ماه جاری با حضور دکتر مرتضی ایزدی فرد رئیس این دانشگاه، دکتر هادی قربانی معاون فرهنگی و اجتماعی و دکتر حسامی مشاور و رئیس دفتر ریاست و مدیر روابط عمومی دانشگاه صنعتی، مهندس هاشمی معاون سیاسی امنیتی فرماندار شاهرود، بخشیان فرمانده بسیج دانشجویی استان سمنان و دبیر استانی قرارگاه شهید علم الهدی، موسوی مسئول بسیج دانشجویی شهرستان شاهرود، دکتر سمیعی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود، دکتر محمدی رئیس دانشگاه علوم قرآنی شاهرود و دکتر فرامرزی رئیس دانشگاه پیام نور شاهرود در محل سالن اجتماعات کوثر و به میزبانی این دانشگاه برگزار شد.

در ابتدا جلسه دکتر مرتضی ایزدی فرد رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود ضمن عرض خیرمقدم، بر اهمیت برگزاری سالیانه اردوهای راهیان نور اشاره نمود و فرهنگ دفاع مقدس را برای عبور از موانع و مشکلات الهام بخش دانست. وی ضمن ادای احترام به هشت سال دفاع مقدس، دور شدن از فرهنگ جبهه ها را موجب بروز برخی از مشکلات عنوان کرد و از سوی دانشگاه صنعتی شاهرود تاکید نمود: این دانشگاه در راستای برگزاری اردوهای راهیان نور امسال نیز با هدف حفظ فضای معنوی جبهه ها، ایجاد آگاهی و تحویل نسلی دلسوز و متعهد در حد توان و بضاعت در بخش های مختلف اعلام آمادگی می نماید.

محمد امین بخشیان فرمانده بسیج دانشجوی استان سمنان و دبیر استانی قرارگاه شهید علم الهدی نیز در این جلسه درخصوص تفاوت های برگزاری این اردو در سال جاری نسبت به سال های گذشته توضیحاتی را مطرح نمود و با توجه به همزمانی این اردوها با زمان انتخابات و همچنین ماه مبارک رمضان و تاکید بر توجه به همه خطی مشی های مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات، گفت: جامعه گسترده دانشگاهی تماما دارای حق رای هستند و نقش آفرینی دانشجویان بدون نگاه به بعد جنبشی، دانشجویی و فرهنگی محقق نخواهد شد.

ایشان راهیان نور را به تنهایی جبران کننده و یا کامل کننده ماجرای فرهنگی دانشگاه ها دانست و بر همکاری همه دستگاه ها در راستای برگزاری کیفی این اردوها تاکید ورزید.

دکتر هادی قربانی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه صنعتی شاهرود نیز در این جلسه ضمن خیرمقدم بر توجه و اولویت دهی دانشگاه صنعتی در خصوص اردوهای راهیان نور تاکید ورزید و گفت: دانشگاه صنعتی شاهرود اردوهای راهیان نور را به چشم سرمایه گذاری برای نسل جوان دانشجو نگاه می کند و امید دارد حضور جوانان در این اردوها موجب افزایش اعتمادسازی و امیدبخشی شود. همچنین ایشان بر اهمیت برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت اشاره کرد و افزود: دانشگاه در حد توان خود در زمینه آگاه سازی و ایجاد روحیه امید بخشی نسل جوان تمام تلاش خود را خواهد کرد.

12345