اخبار و رویدادها: ورود دو واحد فناور دانشگاه صنعتی شاهرود به باشگاه دانش بنیان ها

ورود دو واحد فناور دانشگاه صنعتی شاهرود به باشگاه دانش بنیان ها
چهارشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۲- ۰۹:۳۲:۴۷

ورود دو واحد فناور دانشگاه صنعتی شاهرود به باشگاه دانش بنیان ها

دو شرکت فناور،کانی فن آوران شاهوار و نیز آستر فرآوران صنعت خاورشهر مستقر در دانشگاه صنعتی شاهرود به فهرست واحد های دانش بنیان افزوده شدند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، دو شرکت فناور،کانی فن آوران شاهوار و نیز آستر فرآوران صنعت خاورشهر مستقر در دانشگاه صنعتی شاهرود به فهرست واحد های دانش بنیان افزوده شدند.

دکتر علی اکبر حسنی مدیر مرکز رشد دانشگاه صنعتی شاهرود در این خصوص، گفت: شرکت کانی فن آوران شاهوار با فعالیت در زمینه فرآوری مواد معدنی و متالورژی استخراجی و تولیدی مواد خام فلزی (آهنی و غیر آهنی) شامل آهن (هماتیتی، مگنتیتی)، مس (سولفیدی، اکسیدی)، طلا و نقره (سیانیدی، غیر سیانیدی)، سرب و روی، کرومیت، منگنز، عناصر نادر خاکی، موفق شد، عنوان واحد های دانش بنیان را کسب نماید.

وی افزود: این شرکت علاوه بر کانی های معدنی در زمینه کانی‌های صنعتی نیز فعالیت دارد و در کانی‌شناسی فرآیند، فرآوری مواد معدنی، متالورژی (هیدرومتالورژی)، ژئومتالورژی، طراحی بهینه مدارهای فرآوری و بهینه‌سازی خطوط فرآوری و متالورژی پیشگام است.

دکتر حسنی با اشاره به خدمات آزمایشگاهی فازسنجی و عیارسنجی عناصر در فازهای مختلف به عنوان محصول دانش بنیان این شرکت، گفت: صاحبان معادن و صنایع معدنی، متالورژی استخراجی و تولیدی مواد خام فلزی و غیر فلزی غیر آلی به عنوان مشتریان این شرکت محسوب می شوند.



کانی فن آوران شاهوارکانی فن آوران شاهوار 1

مدیر مرکز رشد دانشگاه صنعتی شاهرود شرکت آستر فرآوران صنعت خاورشهر را دومین شرکت دانش بنیان این دانشگاه خواند و گفت: حوزه و خلاصه فعالیت آستر فرآوران صنعت خاورشهر در زمینه طراحی، ساخت و تولید لاینرها و لیفترهای آسیاهای گلوله ای مقیاس صنعتی است که محصول نهایی آن طراحی و ساخت لاینرهای لاستیکی آسیاهای گلوله ای مقیاس صنعتی و بهینه سازی مدار خردایش و فرآوری است و از اهداف این شرکت می توان به بی نیازکردن معادن و کارخانه های فرآوری مواد معدنی استانهای سمنان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، و خراسان جنوبی (خاورشهر ایران یا شمال شرق ایران) از واردات لاینرها و لیفترهای آسیاهای گلوله ای ازسایر کشورها (چین) یا استانهای دیگر (اصفهان و لرستان اشاره کرد. حسنی همچنین عنوان کرد: تاکنون معدن مس عباس آباد و شرکت پرشیا اروپا از خدمات این شرکت استفاده کرده اند.

 

 آستر فرآوران صنعت خاورشهر1آستر فرآوران صنعت خاورشهر

 

 

 


کلمات کلیدی: #دو واحد فناور #دانشگاه صنعتی شاهرود #باشگاه دانش بنیان ها #...3
12345