اخبار و رویدادها: برگزاری جشن ویژه بانوان دانشگاه با عنوان «میلاد انیسه الحوراء» به مناسبت بزرگداشت مقام زن و روز مادر

برگزاری جشن ویژه بانوان دانشگاه با عنوان «میلاد انیسه الحوراء» به مناسبت بزرگداشت مقام زن و روز مادر
شنبه ۱۶ دی ۱۴۰۲- ۱۲:۴۵:۳۷

برگزاری جشن ویژه بانوان دانشگاه با عنوان «میلاد انیسه الحوراء» به مناسبت بزرگداشت مقام زن و روز مادر

به مناسبت بزرگداشت مقام زن و روز مادر، به همت معاونت و مدیریت برنامه ریزی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه صنعتی شاهرود، جشنی ویژه بانوان دانشگاه با عنوان «میلاد انیسه الحوراء» برگزار شد.  

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، به مناسبت بزرگداشت مقام زن و روز مادر، به همت معاونت و مدیریت برنامه ریزی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه صنعتی شاهرود، جشنی ویژه بانوان دانشگاه با عنوان «میلاد انیسه الحوراء» ظهر روز سه شنبه 12 دی ماه 1402 با حضور اعضاء هیئت رئیسه، اساتید و کارکنان دانشگاه در تالار اقاقیای این مجموعه برگزار گردید.

در این مراسم دکتر مرتضی ایزدی فرد رئیس دانشگاه و حجت الاسلام و المسلمین دکتر فندرسکی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه در خصوص ارزش والا و مقام مادر و نقش زن در پیشبرد جامعه و همچنین گرامیداشت سالروز شهادت شهیدالقدس حاج قاسم سلیمانی و محور مقاومت به ایراد سخنرانی پرداخت.

شایان ذکر است دانشجویان کانون تئاتر دانشگاه نیز در این مراسم تئاتری مفهومی تحت عنوان «گم شده ی پنهان» را با محوریت خلقت حضرت زهرا(سلام الله علیها)  و خلقت انسان به اجرا گذاشتند.

در پایان این مراسم نیز کارگاه مشاوره خانواده با سخنرانی دکتر رستمی، روانشناس و پژوهشگر در این حوزه برگزار شد.

گفتنی است در حاشیه این مراسم نیز با رویکرد حمایت از کارآفرینی بانوان، نمایشگاهی به منظور معرفی توانمندی ها و فروش محصولات و دست سازه های بانوان دانشگاه برگزار گردید.

2222 (1)


کلمات کلیدی: #جشن ویژه بانوان #دانشگاه #به مناسبت بزرگداشت مقام زن #روز مادر #...3
12345