اخبار و رویدادها: متن پیام تسلیت دکتر مرتضی ایزدی فرد رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود در پی حادثه تروریستی کرمان

متن پیام تسلیت دکتر مرتضی ایزدی فرد رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود در پی حادثه تروریستی کرمان
پنج شنبه ۱۴ دی ۱۴۰۲- ۰۹:۰۴:۱۳



متن پیام تسلیت دکتر مرتضی ایزدی فرد رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود در پی حادثه تروریستی کرمان

 

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم

وقوع حادثه تلخ و اندوه‌بار حمله تروریستی و شهادت جمعی از هم‌وطنان عزیز به دست تروریست‌های ددمنش، در آستانه گرامیداشت سالگرد عروج سردار دل‌ها حاج‌قاسم سلیمانی، باعث تألم و تأثر فراوان گردید .


این حمله بزدلانه به مردم بی‌گناه در مسیر گلزار شهدای کرمان بار دیگر فرومایگی و رذالت دشمنان ملت ایران را آشکارتر از پیش ساخت.

ایادی و اذناب دولت غاصب صهیونیستی، پس از روسیاهی در طراحی و اجرای پروژه ناامن‌سازی ایران اسلامی، همه تلاش خود را برای کینه‌توزی علیه مردم صبور و مقاوم ایران به کار گرفتند. این تروریست‌های اجاره‌ای و اربابان آدم‌کش آن‌ها از مردم نستوه ایران و حاج‌قاسم سلیمانی به‌عنوان نماد مقاومت و مجاهدت این ملت شریف پاسخ‌های دندان‌شکنی گرفته بودند به‌گونه‌ای که از برگزاری مراسم سالگرد شهادت او هم هراس داشتند و آن را به خاک و خون کشیدند.

بی‌گمان، آمران و عاملان این جنایت به‌زودی سزای این حرکت مذبوحانه را خواهند دید.

اینجانب با محکوم کردن این اقدام تروریستی جنایت‌بار و ابراز همدردی با خانواده‌های معززشهدا، این ضایعه ناگوار را به حضرت بقیة الله الاعظم ، محضر مقام معظم رهبری (مد ظله‌ العالی) و مردم شهید پرور ایران اسلامی تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای شهدای این جنایت تروریستی، علوّ درجات و آرزوی بهبودی عاجل برای مصدومان این حادثه مسئلت دارم.

 

دکتر مرتضی ایزدی فرد رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود

 

 

 

 

 

12345