اخبار و رویدادها: برگزاری نمایشگاه و فروشگاه عفاف و حجاب در خوابگاه دختران برای اولین بار در دانشگاه

برگزاری نمایشگاه و فروشگاه عفاف و حجاب در خوابگاه دختران برای اولین بار در دانشگاه
شنبه ۹ دی ۱۴۰۲- ۰۸:۵۴:۱۵

برگزاری نمایشگاه و فروشگاه عفاف و حجاب در خوابگاه دختران برای اولین بار در دانشگاه

به همت واحد فرهنگی معاونت دانشجویی این دانشگاه و در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و نیز تسهیل دسترسی دانشجویان دختر به محصولات مورد نیاز، اولین نمایشگاه و فروشگاه پوشاک دانشگاهی ریحانه، برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، به همت واحد فرهنگی معاونت دانشجویی این دانشگاه و در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و نیز تسهیل دسترسی دانشجویان دختر به محصولات مورد نیاز، اولین نمایشگاه و فروشگاه پوشاک دانشگاهی ریحانه، با حضور جمعی از فروشندگان سطح شهر و با همکاری تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک سراسر کشور، از 3 لغایت 9 دی ماه جاری در خوابگاه دختران هفتم تیر برگزار شد.

به گفته محمد رضا اشرف مشاور فرهنگی معاونت دانشجویی این دانشگاه، 6 غرفه عرضه پوشاک از 7 تولیدکننده و فروشنده شامل چادر، مقنعه، روسری، ملزومات پوشش، پوشاک دانشگاهی و پوشاک منزل مخصوص بانوان و همچنین یک غرفه فروش کتاب از جمله محصولات نمایشگاه و فروشگاه ریحانه بود.

گفتنی است در حاشیه این رویداد فرهنگی، گروهی از بانوان فعال فرهنگی شهر به روایتگری و تبیین سیر تحول تاریخی حجاب در ایران و جهان پرداختند.

لازم به ذکر است؛ از برنامه‌های آتی این معاونت، برگزاری بازارچه‌های فصلی دانشجویی و مشارکت دانشجویان در برپایی نمایشگاه‌ها و رویدادهایی با محوریت کارآفرینی و اشتغال در خوابگاه است.

photo8643044270photo8643042879

photo8643041926


کلمات کلیدی: #نمایشگاه #فروشگاه #عفاف و حجاب #خوابگاه دختران #اولین بار #دانشگاه صنعتی شاهرود #...3
12345