اخبار و رویدادها: انتخاب عضو هیات علمی دانشکده مهندسی عمران به عنوان دانشمند برتر کشوری در همکاری با جامعه و صنعت

انتخاب عضو هیات علمی دانشکده مهندسی عمران به عنوان دانشمند برتر کشوری در همکاری با جامعه و صنعت
سه شنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۲- ۱۱:۲۰:۳۷

انتخاب عضو هیات علمی دانشکده مهندسی عمران به عنوان دانشمند برتر کشوری در همکاری با جامعه و صنعت

دکتر صمد امامقلی زاده عضو هیات علمی دانشکده مهندسی عمران طی مراسمی در مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی توسط وزارت علوم و تحقیقات و فناوری، به عنوان دانشمند برتر کشوری در همکاری با جامعه و صنعت در سال 1402 انتخاب و مورد تقدیر وزارت علوم قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، دکتر صمد امامقلی زاده عضو هیات علمی دانشکده مهندسی عمران طی مراسمی  که در مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی توسط وزارت علوم و تحقیقات و فناوری در تاریخ  19 آذر ماه 1402 برگزار گردید، به عنوان دانشمند برتر کشوری در همکاری با جامعه و صنعت در سال 1402 انتخاب و مورد تقدیر وزارت علوم قرار گرفت.

لازم به ذکر است، دکتر امامقلی زاده دارای تخصص مهندسی آب بوده و  تا به حال سابقه همکاری با دستگاه های اجرایی مختلف در سطح استان و کشور مانند شركت سهامي مدیریت منابع آب ایران، شرکت  آب  منطقه اي استان سمنان، سازمان  آب و برق خوزستان، اداره کل منابع طبیعی آبخیزداری استان سمنان، پارک علم و فناوری استان سمنان، اداره کل راه و شهرسازی شرق استان سمنان، شهرک صنعتی استان سمنان و شهرداری شاهرود را در سابقه فعالیت تخصصی خود داشته است.

روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، کسب این افتخار را به ایشان تبریک گفته و برای ایشان در ادامه راه آموزشی و پژوهشی آرزوی توفیق دارد.

photo8357834164


کلمات کلیدی: #انتخاب #عضو هیات علمی #دانشکده #مهندسی عمران #دانشمند برتر کشوری #همکاری #جامعه و صنعت #...3
12345