اخبار و رویدادها: برگزاری نشست هم اندیشی اساتید با موضوع ایران، گذشته، حال، آینده؛ عوامل افول و صعود دانشگاه صنعتی شاهرود

برگزاری نشست هم اندیشی اساتید با موضوع ایران، گذشته، حال، آینده؛ عوامل افول و صعود دانشگاه صنعتی شاهرود
دوشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۲- ۱۲:۰۲:۴۸

برگزاری نشست هم اندیشی اساتید با موضوع ایران، گذشته، حال، آینده؛ عوامل افول و صعود دانشگاه صنعتی شاهرود

نشست هم اندیشی اساتید دانشگاه صنعتی شاهرود با موضوع  ایران، گذشته، حال، آینده؛ عوامل افول و صعود با حضور دکتر ابوذر یاسری عضو هیات علمی و مدیر مرکز علم وفناوری جنگ روایت ها و ارتباطات بین الملل دانشگاه جامع امام حسین (ع) برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، نشست هم اندیشی اساتید دانشگاه با موضوع  ایران، گذشته، حال، آینده؛ عوامل افول و صعود با حضور دکتر ابوذر یاسری عضو هیات علمی و مدیر مرکز علم وفناوری جنگ روایت ها و ارتباطات بین الملل دانشگاه جامع امام حسین (ع) در تاریخ یکشنبه  19 آذر ماه جاری از ساعت 18:30 الی 20:30 سالن اجتماعات کوثر برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی معاون دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه در گفتگو با روابط عمومی، به اهمیت برقراری تعامل مستمر در بین اساتید دانشگاه تاکید نمود و گفت: این نشست در راستای هویت بخشی بین جوانان و جامعه و همچنین بیان شاخص های هویتی جامعه ایرانی و پیوندهای آن با مضامین دینی برگزار شده است.

ایشان بر اساس شاخص های جامعه ایران، پیشرفت این سرزمین را در گرو هم افزایی کلیه گرایش های سیاسی و اجتماعی که دغدغه پیشرفت این کشور را دارند، عنوان نمود.

دکتر ابوذر یاسری عضو هیات علمی و مدیر مرکز علم و فناوری جنگ روایت ها و ارتباطات بین الملل دانشگاه جامع امام حسین (ع)، در این نشست ضمن بیان ویژگی های هویتی جامعه ایرانی و مختصات فرهنگی کشور و نظامات علمی حاکم بر کشور، راهکارهایی را جهت رشد بالندگی و توسعه کشور برشمرد.

 photo8332647437

 

12345