اخبار و رویدادها: دیدار دکتر منوچهر رشادی مشاور وزیر علوم با ایثارگران دانشگاه صنعتی شاهرود

دیدار دکتر منوچهر رشادی مشاور وزیر علوم با ایثارگران دانشگاه صنعتی شاهرود
چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۲- ۰۸:۳۴:۴۵

دیدار دکتر منوچهر رشادی مشاور وزیر علوم با ایثارگران دانشگاه صنعتی شاهرود

دکتر منوچهر رشادی مشاور وزیر علوم در امور ایثارگران در سفر سه روزه خود به استان سمنان با ایثارگران دانشگاه صنعتی شاهرود دیدار و گفتگو نمود .

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود؛ دکتر منوچهر رشادی مشاور وزیر علوم در امور ایثارگران در سفر سه روزه خود به استان سمنان در روز سه شنبه 23 آبان ماه جاری با ایثارگران این دانشگاه در محل تالار کوثر دیدار و گفتگو نمود .

مشاور وزیر علوم در این دیدار، به بیان توضیحاتی در خصوص چگونگی روند سفر خود به 4 دانشگاه استان سمنان پرداخت و بیان داشت که نشست های تشکیل شده با ایثارگران در این جلسات میز خدمتی به نمایندگی از وزیر علوم می باشد. ایشان به تبدیل وضعیت بیش از شش هزار ایثارگر در سطح وزارت علوم اشاره نمود و دفاع از انقلاب، جمهوری اسلامی ایران و مسیر شهدا را کار اصلی همه مطرح نمود و بر اهمیت پرچمداری توسط خانواده ایثارگران در ادامه مسیر و حفظ ارزش ها تاکید ورزید.

دکتر منوچهر رشادی ، امنیت امروز کشور را مرهون ایثارگری ها و شهادت رزمندگانی دانست که در دوران هشت سال دفاع مقدس جانانه در مقابل دشمن ایستادند و  با فداکاری و نثار جان خود  امنیت را برای ایران اسلامی به ارمغان آوردند .وی با اشاره به مساله امروز فلسطین و غزه، ایران را همچون حرمی دانست که امید مستضعفین جهان بوده و همواره در حال مبارزه است.

ایشان همچنین با بیان نظریه های مختلف در خصوص انقلاب اسلامی، افزود: ما نیز در عصر حاضر راه سختی را در پیش داریم و باید از جمهوری اسلامی ایران در زمان و مکان های مختلف دفاع کنیم.

دکتر رشادی شهدا را مظهر قدرت و موجب حفظ تمامیت ایران عنوان کرد و ادامه داد: ترویج و نگه داری فرهنگ سترگ و ارزشمند ایثار و شهادت و نیز انتقال این فرهنگ به نسل بعدی از رسالت های خانواده شهدا و ایثارگران و همچنین راهبرد ما است .

مشاور وزیر علوم در امور ایثاگران افزود: کشورمان در بخش های مختلف علمی در حال رسیدن به قله است و آن چیزی که باید در کنار موفقیت های علمی نیز حفظ شود فرهنگ، تمدن و ارزش های ماست که بخش اعظمی از این فرهنگ مربوط به دوران دفاع مقدس است .

لازم به توضیح است؛ دکتر منوچهر رشادی پس از نشست با ایثارگران، در جلسه ای با دکتر مرتضی ایزدی فرد رئیس دانشگاه دیدار و گفتگو نمود و در پایان با حضور در مزار شهدای گمنام واقع در پردیس مهندسی و فناوری های نوین دانشگاه به مقام شامخ شهدای آرمیده در این دانشگاه و نیز شهدای هشت سال دفاع مقدس ادای احترام کرد .

photo7766539219photo7766578576

photo7766539247photo7766539261photo7766539419

photo7766539456photo7766539040


کلمات کلیدی: #دیدار #دکتر منوچهر رشادی #مشاور #وزیر علوم #ایثارگرا #دانشگاه صنعتی شاهرود #...3
12345