اخبار و رویدادها: کسب رتبه توسط دو دانشجوی دانشگاه در بیست و هشتمین المپیاد علمی دانشجویی غیرمتمرکز کشور

کسب رتبه توسط دو دانشجوی دانشگاه در بیست و هشتمین المپیاد علمی دانشجویی غیرمتمرکز کشور
یکشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۲- ۱۲:۱۱:۱۵

کسب رتبه توسط دو دانشجوی دانشگاه در بیست و هشتمین المپیاد علمی دانشجویی غیرمتمرکز کشور

علی کریمی  دانشجو مهندسی کشاورزی زراعت و اصلاح نباتات و ملیحه جوادی دانشجوی کارشناسی زمین شناسی دانشکده علوم زمین دانشگاه صنعتی شاهرود در مرحله نهایی بیست و هشتمین المپیاد علمی دانشجویی غیرمتمرکز کشور به ترتیب رتبه 12 و 8 این دور از المپیاد را کسب نمودند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، اسامی برگزیدگان مرحله نهائی بیست و هشتمین المپیاد علمی دانشجویی غیرمتمرکز کشور پس از بررسی، تعیین رتبه و اعطای مدال در شورای برنامه ریزی المپیاد علمی دانشجویی کشور اعلام شد و علی کریمی  دانشجو مهندسی کشاورزی زراعت و اصلاح نباتات و ملیحه جوادی دانشجوی کارشناسی زمین شناسی دانشکده علوم زمین این دانشگاه در مرحله نهایی بیست و هشتمین المپیاد علمی دانشجویی غیرمتمرکز کشور به ترتیب رتبه 12 و 8 این دور از المپیاد را کسب نمودند.

به منظور تشويق و ترغيب دانشجويان دانشگاه هاي كشور به مطالعه، تحقيق و ايجاد فرصت هاي مناسب براي اعتلای علمي، وزارت علوم، تحقيقات و فناوري ايران، در سال 1375 تصميم گرفت تا المپياد علمي دانشجويي كشور را ساليانه برگزار كند و مسئوليت اين امرِ مهم، به سازمان سنجش آموزش كشور واگذار شد و اين سازمان نيز از آن زمان تاكنون، المپيادهاي علمي دانشجويي كشور را برگزار كرده است.

لازم به ذکر است ملیحه جوادی  در حال حاضر براساس پذیرش استعدادهای درخشان سال 1402 دانشجوی زمین شناسی اقتصادی و علی کریمی نیز  دانشجوی اگرواکولوژی این دانشگاه می باشند.

روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، ضمن آرزوی موفقیت و عرض تبریک به این دو دانشجو، برای ایشان و دیگر دانشجویان درخشش بیشتر را آرزو کرد.

8

12345