اخبار و رویدادها: برگزاری مراسم گرامیداشت روز کارمند در دانشگاه صنعتی شاهرود

برگزاری مراسم گرامیداشت روز کارمند در دانشگاه صنعتی شاهرود
سه شنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۲- ۱۳:۲۴:۰۹

برگزاری مراسم گرامیداشت روز کارمند در دانشگاه صنعتی شاهرود

طی مراسمی در ابتدا ماه ربیع الاول از کارکنان نمونه و قابل تقدیر دانشگاه صنعتی شاهرود در تالار دانشکده مهندسی معدن، نفت و ژئوفیزیک این دانشگاه تجلیل به عمل آمد.

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، در ابتدا ماه ربیع الاول از کارکنان نمونه و قابل تقدیر این دانشگاه طی مراسمی در روز دوشنبه 27 شهریور ماه جاری در محل تالار دانشکده مهندسی معدن، نفت و ژئوفیزیک این دانشگاه تجلیل به عمل آمد.

حجت الاسلام و المسلمین ابوالفضل فندرسکی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه در ابتدا این مراسم ضمن تبریک ایام ماه ربیع الاول و روز کارمند به بیان ویژگی های خدمت به مردم در قالب آیات و روایاتی پرداخت و تاکید نمود: کاری که بر عهد ما سپرده می شود به عنوان امانتی است که پیش بردن درست آن به نوعی ابزاری برای امتحان اصل انسانیت می باشد.

حجت الاسلام و المسلمین فندرسکی همچنین در جمع کارمندان دانشگاه بر لزوم گشاده رویی، انجام به موقع امور، رعایت انصاف، وفای به عهد، بهره مندی از تجربیات گذشتگان و.. در زمان خدمت رسانی تاکید نمود.

01 (12)

دکتر مرتضی ایزدی فرد رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود، در این آیین ضمن تبریک ایام ماه ربیع الاول و ابراز خرسندی از برگزاری آئین روز کارمند در این ایام، از کارکنان به عنوان یاوران علمی نام برد و گفت: حضور در جمع دانشجویان و فرهیختگان ،توفیق الهی است و باید بتوانیم از این فضا در راستای ارتقای ارزش های معنوی گام برداریم و با تلاش و کوشش نسلی مجهز به علم و معنویت تحویل جامعه دهیم.

رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود همچنین خاطر نشان کرد: تقدیر از تعدادی به عنوان کارمند نمونه به معنای این نیست که تلاش های دیگر همکاران نادیده گرفته شده است، بلکه با توجه به محدودیت هایی که وجود دارد از تعدادی به عنوان نمادین تقدیر می شود.

وی همچنین تاکید نمود: درصد قابل توجهی از بدنه کارمندی در سطح کشور را بانوان تشکیل می دهند که این مهم با توجه به دقت و ظرفیت آنها در انجام امور موجب پیشبرد بهتر فعالیت ها خواهد شد.

01 (23)

دکتر محمد علی مولائی معاون اداری و مالی دانشگاه صنعتی شاهرود نیز در این آئین ضمن ابراز خرسندی از دیدار مجدد با کارمندان دانشگاه، بر ایجاد انگیزه و نشاط در بدنه کارمندی تاکید نمود و ضمن اشاره به رعایت سه اصل مهم عدالت، نظم و صداقت خواستار ایجاد محیطی توام با حس زندگی در ساعات حضور در محل کار شد.

دکتر مولائی در این جلسه به برگزاری نشست هم اندیشی با هدف رفع موانع و مشکلات موجود در دانشگاه اشاره نمود و خواستار همراهی جمعی در این زمینه شد.

معاون اداری و مالی دانشگاه ادامه داد: ارزیابی مستمر فعالیت کارکنان موجب می شود جزئیات کار هر فرد مورد توجه قرار گرفته و  به دنبال آن ایجاد انگیزه جهت ارتقاء، بهبود عملکرد و در نهایت افزایش بهره وری را به همراه خواهد شد که بنا داریم در سال های آتی تغییراتی در روند انتخاب کارمندان نمونه ایجاد نمائیم که رضایتمندی حداکثری را به دنبال داتشه باشد. وی همچنین از وظایف مهم مدیران را شناسایی ارزش ها، توانمندی ها و استفاده از تمام ظرفیت افراد جهت دستیابی به اهداف سازمانی عنوان نمود.

در پایان این مراسم از کارکنان نمونه و قابل تقدیر دانشگاه با اهدای لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.

01 (24)

01 (58)


کلمات کلیدی: #روز کارمند #تقدیر #تجلیل #مراسم #ربیع الاول #قدردانیفدانشگاه #...3
12345