اخبار و رویدادها: دیدار معاون اداری و مالی دانشگاه صنعتی شاهرود با اعضای شورای صنفی کارمندان

دیدار معاون اداری و مالی دانشگاه صنعتی شاهرود با اعضای شورای صنفی کارمندان
سه شنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۲- ۱۳:۴۸:۵۴

دیدار معاون اداری و مالی دانشگاه صنعتی شاهرود با اعضای شورای صنفی کارمندان

طی نشستی دکتر محمد علی مولائی معاون اداری و مالی دانشگاه صنعتی شاهرود با اعضای شورای صنفی کارمندان این دانشگاه دیدار و گفتگو نمود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، طی نشستی در روز یکشنبه 19 شهریور ماه جاری دکتر محمد علی مولائی معاون اداری و مالی این دانشگاه با اعضای شورای صنفی کارمندان در دفتر معاونت اداری و مالی دیدار و گفتگو نمودند.

در آغاز این نشست مهندس زارعی دبیر شورای صنفی کارمندان دانشگاه به بیان گزارش عملکرد شورای صنفی از تابستان سال 1401 پرداخت و گفت: از زمان شکل گیری این شورا تاکنون جلسات متعددی در راستای مطالبات و دغدغه های کارمندان برگزار شد.

دبیر شورای صنفی کارمندان دانشگاه در این دیدار اجرای کامل ظرفیت های آیین نامه اعضای غیر هیات علمی از جمله فرآیند و نحوه ذخیره مرخصی کارمندان، فوق العاده ویژه، سختی کار، بهره وری و فوق العاده مسکن، افزایش پرداخت های مناسبتی در قالب بن رفاهی، ارائه تقدیرنامه و تشویقی به کارمندان برای امور خارج از وظایف سازمانی، پیگیری انتخاب نهایی بانک عامل دانشگاه، بکارگیری اعضاء جدید در کارگروه های مختلف مرتبط با کارمندان، پاداش روز کارمند و پاداش پایان سال را خواستار شد.

مهندس زارعی برنامه ریزی در جهت ایجاد درآمدزایی را یکی از مهمترین موارد پیگیری شورای صنفی کارمندان عنوان کرد و افزود: دنبال کردن ایجاد زیرساخت های سالن پرورش نهال، درآمدزایی از اردوگاه تفریحی دهملا و اجرایی شدن خرید مجتمع اسکان در شهر مشهد نیز گامی موثر در جهت تامین رفاه کارکنان خواهد بود.

در ادامه این نشست دکتر مولائی با تقدیر از اقدامات شورای صنفی کارمندان، ضمن تاکید بر اهمیت رضایت شغلی و انگیزه کارکنان، گفت: در تلاشیم تا پیشبرد امور دانشگاه را با کمک کلیه کارکنان به سرانجام برسانیم.

در این دیدار مطرح شد که در فرآیند انتخاب کارمند نمونه تلاش شود تا همه کارکنان با نگاه عدالت محور، در تمام واحدهای دانشگاه یکسان دیده شوند.

الویت بندی در امور رفاهی، مذاکره با مدیران بانک تجارت جهت تسهیلات مناسب، پاداش روزکارمند در سال 1402، برگزاری سلسله جلسات دیدار معاون اداری و مالی و همچنین هیات رئیسه با کارمندان، نظم دادن به فرآیند اعطا تقدیرنامه و تشویقی و بهبود سیستم ارزشیابی سالانه کارکنان از دیگر موضوعاتی بود که دکتر مولائی در این جلسه عنوان کرد.

معاون اداری و مالی دانشگاه در ادامه سخنان خود با اشاره به کارگروه های دانشگاه و تقویت طرح های درآمد زایی با حفظ  قواعد، اظهار داشت: کارگروه ها نیز نیازمند افراد تازه نفس هستند که شرایط بهتر و موثرتری ایجاد کنند، از این رو از افراد داوطلب درخواست شده در این زمینه ثبت نام نمایند.

در پایان این دیدار صمیمی رمز پیشرفت دانشگاه همدلی و همسویی همه پرسنل دانشگاه و نگاه موافق به اهداف دانشگاه صنعتی شاهرود عنوان شد.

photo6658316954

photo6658316929

 


کلمات کلیدی: #نشست #معاون اداری مالی #شورا صنفی #کارمند #کارمندان #...3
12345