اخبار و رویدادها: مراسم تکریم از بازنشستگان دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار شد.

مراسم تکریم از بازنشستگان دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار شد.
دوشنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۲- ۱۳:۳۰:۱۵

مراسم تکریم از بازنشستگان دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار شد.

به مناسبت روز خانواده و تکریم بازنشستگان طي مراسمي با حضور هیئت رئیسه دانشگاه صنعتی شاهرود نشستی با حضور بازنشستگان این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، به مناسبت روز خانواده و تکریم بازنشستگان پیش از ظهر روز شنبه 24 تیر ماه جاری طي مراسمي با حضور هیئت رئیسه نشستی با حضور بازنشستگان این دانشگاه برگزار شد.

در این مراسم دکتر مرتضی ایزدی فرد رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود ضمن خیرمقدم با اشاره به جایگاه و اهمیت احترام به بازنشستگان گفت: بازنشستگان افرادی هستند که گرانبها‌ترین روز‌های خود را وقف خدمت به مردم کرده و در سخت ‌ترین شرایط و با امکانات محدود همواره صادقانه در راه توسعه و خدمت به میهن اسلامی گام نهاده اند و تکریم از این عزیزان حداقل کاری است که بر عهده دانشگاه است.

رئیس دانشگاه ضمن تاکید بر این موضوع که رشد و همبستگی امروز دانشگاه را حاصل زحمات بازنشستگان در طول سالیان گذشته می باشد، ادامه داد: بازنشستگی پایان کار نیست و این دانشگاه همواره نیازمند تفکر، همراهی و همفکری بازنشستگان می‌باشد و زمانی که تجربه همکاران بازنشسته در کنار توان نیروهای جوان قرار بگیرد، مسیر بهبود را هموار کرده و سبب پویایی و چابکی دانشگاه خواهد شد.

دکتر ایزدی فرد در پایان این دیدار ضمن بیان اینکه پرداختن به موضوع بازنشستگان و بررسی و یافتن راه‌ حل‌های مناسب برای حل مشکلات آنان و تکریم این عزیزان، از دغدغه‌ها دانشگاه است برای کلیه همکاران بازنشسته آرزوی سلامتی، طول عمر با عزت و عاقبت به خیری کرد.

در این دیدار دکتر سیدمجتبی میرلوحی معاون اداری و مالی و دکتر سعید حسامی رئیس دفتر ریاست، روابط عمومی و امور حقوقی دانشگاه نیز به سوالات و دغدغه های مطرح شده از سوی بازنشستگان پاسخ دادند.

سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین حسینی معاون دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه و محمد یحیایی نماینده کانون بازنشستگان دانشگاه از دیگر برنامه های این مراسم بود.

 IMG_0084IMG_0127

IMG_0134IMG_0055

01


کلمات کلیدی: #تکریم #بازنشسته #خانواده #دانشگاه #کارمند #زحمات #خدمات #تکریم بازنشسته #...3
12345