اخبار و رویدادها: جلسه مشترک اعضا شورای کانون بسیج اساتید و هیات رئیسه دانشگاه صنعتی شاهرود

جلسه مشترک اعضا شورای کانون بسیج اساتید و هیات رئیسه دانشگاه صنعتی شاهرود
دوشنبه ۵ تیر ۱۴۰۲- ۱۲:۵۱:۲۵

جلسه مشترک اعضا شورای کانون بسیج اساتید و هیات رئیسه دانشگاه صنعتی شاهرود

به مناسبت روز بسیج اساتید و سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران جلسه مشترکی بین اعضا شورای کانون بسیج اساتید و هیات رئیسه این دانشگاه در عصر روز چهارشنبه 31 خرداد ماه جاری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، به مناسبت روز بسیج اساتید و سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران جلسه مشترکی بین اعضا شورای کانون بسیج اساتید و هیات رئیسه این دانشگاه در عصر روز چهارشنبه 31 خرداد ماه جاری برگزار شد.

در ابتدا این جلسه دکتر مرتضی ایزدی فرد رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود، ضمن برشمردن ابعاد شخصیتی، علمی و معنوی دکتر چمران، گفت: پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تمام سعی و تلاش مجموعه دانشگاهی باید در راستای پرورش افرادی در تراز دکتر چمران باشد.

دکتر حسین نیکوفرد مسئول کانون بسیج اساتید این دانشگاه نیز به ارائه گزارشی از فعالیت های یکساله این کانون پرداخت و در ادامه پیشنهاداتی را در زمینه امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه مطرح نمود.

در پایان دکتر ایزدی فرد ضمن جمع بندی نتایج موارد طرح شده بر افزایش و عمق بخشی فعالیت ها و همچنین افزایش تعداد جلسات مشترک بین هیات رئیسه و کانون بسیج اساتید تاکید نمود و هر یک از اعضا شرکت کننده به ذکر نقطه نظرات خود پرداختند.

photo5415003065 photo5415003400


کلمات کلیدی: #بسیج #بسیج اساتید #جلسه #دکتر چمران #نشست #دانشگاه #هیات رئیسه #فرهنگی #اجتماعی #...3
12345