اخبار و رویدادها: تقدیر از دانشگاه صنعتی شاهرود در همایش مدیران فناوری اطلاعات دانشگاه‌ها

تقدیر از دانشگاه صنعتی شاهرود در همایش مدیران فناوری اطلاعات دانشگاه‌ها
سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۲- ۱۳:۲۶:۱۲

تقدیر از دانشگاه صنعتی شاهرود در همایش مدیران فناوری اطلاعات دانشگاه‌ها

در نخستین همایش "مدیران فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی و مدیران مراکز آپای دانشگاه ها و موسسات آموزشی، پژوهشی و فناوری"  از دانشگاه صنعتی شاهرود تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، نخستین همایش "مدیران فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی و مدیران مراکز آپای دانشگاه ها و موسسات آموزشی، پژوهشی و فناوری" با حضور محمد علی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و دیگر مقامات عالی کشور، روز دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ در محل مرکز همایش های بین المللی دانشگاه الزهرا (س) به صورت حضوری برگزار شد.

در این مراسم دکتر محسن رضوانی رئیس مرکز آپا و مهندس خلیل کلائی مدیر فناوری اطلاعات دانشگاه صنعتی شاهرود شرکت داشتند و به جهت اتصال به پنجره واحد خدمات هوشمند دانشگاهی از دانشگاه صنعتی شاهرود تقدیر شد.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در این همایش، با اشاره به اینکه استفاده از فناوری‌های نو باعث سرعت و تسهیل دسترسی به اطلاعات علمی و شیوه‌های جدید در آموزش و پژوهش می‌شود، گفت: فضای مجازی در کنار زندگی واقعی حقیقت غیرقابل ‌انکار است و نمی‌توانیم فضا و آموزش مجازی و هوش مصنوعی و علوم شناختی را نادیده بگیریم و اگر بخواهیم نگاه سنتی داشته باشیم، اثربخشی آموزش و پژوهش کاهش می‌یابد.

دکتر زلفی گل افزود: همانگونه که حفظ امنیت و صیانت از دارایی‌ها در فضای واقعی اجتناب‌ناپذیر است، حفظ امنیت فضای مجازی هم یک ضرورت است.

تجلیل از مدیران فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی و مدیران مراکز آپای سراسر کشور با حضور مقام عالی وزارت و نشست آشنایی با قوانین حوزه فناوری اطلاعات و فضای مجازی و همچنین برگزاری نمایشگاه توانمندی های مراکز آپای دانشگاهی در محل برگزاری از برنامه های جانبی این همایش ملی بود.

 8_1


کلمات کلیدی: #تقدیر #همایش #مدیران فناوری اطلاعات #امنیت فضای مجازی #مراکز آپای دانشگاه ها #...3
12345