اخبار و رویدادها: برگزاری مراسم گراميداشت سالروز شهادت دكتر چمران و روز بسيج اساتيد دانشگاه

برگزاری مراسم گراميداشت سالروز شهادت دكتر چمران و روز بسيج اساتيد دانشگاه
سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۲- ۱۱:۴۰:۲۴

برگزاری مراسم گراميداشت سالروز شهادت دكتر چمران و روز بسيج اساتيد دانشگاه

مراسم گراميداشت سالروز شهادت دكتر چمران و روز بسيج اساتيد دانشگاه صنعتی شاهرود از سوی كانون بسيج اساتيد این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی صنعتی شاهرود، مراسم گراميداشت سالروز شهادت دكتر چمران و روز بسيج اساتيد این دانشگاه عصر روز یکشنبه 28 خرداد ماه جاری با حضور اعضای هیات علمی در محل مسجد پيامبر اعظم (ص) از سوی كانون بسيج اساتيد دانشگاه برگزار شد.

این مراسم در شب شهادت امام جواد (ع) و به مناسبت 31 خرداد 1360 يادآور سالروز شهادت يكی از اسوه‌های علم و عمل، شخصيت ديندار و انقلابی، شهيد دكتر مصطفی چمران با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر مظفری، استاد حوزه، دانشگاه و نماينده آستان قدس رضوی در استان گلستان همراه بود.

نماينده آستان قدس رضوی در استان گلستان، ضمن تبریک روز بسیج اساتید و تجلیل از مقام والای شهید چمران، به اخلاص، بصیرت و وظیفه شناسی این شهید عزیز اشاره نمود و نقش مهم اساتید را علاوه بر دانشگاه ها در پیشبرد جامعه پررنگ دانست و تاکید کرد: تخصص همراه با تعهد باید یک  تکلیف مهم برای همه اساتید کشور به شمار آید.

حجت الاسلام والمسلمین مظفری در بیانات خود ضمن اشاره به ابعاد شخصیتی، معرفتی و علمی دکتر چمران، پیشرفت های ایشان را به واسطه مسائل اعتقادی و ایمان قلبی به مبانی اسلام به ویژه اهل بیت (ع) عنوان نمود و در ادامه به بیان توضیحاتی در خصوص زندگی شخصی امام جواد (ع) پرداخت.

وی در پایان صحبت های خود ابعاد مختلف شخصیتی دکتر چمران را برگرفته از امام جواد (ع) دانست و گفت: این شهید بزرگوار دِین بزرگی به گردن ما، انقلاب و نظام دارد و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا تکلیف و رسالت بزرگی برعهده ما است.

photo5326737529

photo5326766021photo5326756245

 


کلمات کلیدی: #بسیج اساتید #عضو هیات علمی #دکتر چمران #مناسبت #شهادت امام جواد(ع) #شهید #انقلاب #...3
12345