اخبار و رویدادها: جلسه مشترک اعضاء مرکزی شوراهای صنفی اعضای هیات علمی و کارمندان دانشگاه صنعتی شاهرود

جلسه مشترک اعضاء مرکزی شوراهای صنفی اعضای هیات علمی و کارمندان دانشگاه صنعتی شاهرود
چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۲- ۱۱:۲۸:۳۷

جلسه مشترک اعضاء مرکزی شوراهای صنفی اعضای هیات علمی و کارمندان دانشگاه صنعتی شاهرود

با هدف بررسی و حل دغدغه های مشترک پرسنل دانشگاه صنعتی شاهرود، نشست مشترکی بین اعضاء مرکزی شوراهای صنفی اعضای هیات علمی و کارمندان این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، با هدف بررسی نقطه نظرات و پرداختن به مشکلات صنفی دانشگاه، 22 خرداد ماه جاری نشست مشترکی بین اعضاء مرکزی شوراهای صنفی اعضای هیات علمی و کارمندان این دانشگاه برگزار شد.

در این جلسه پس از معرفی اعضاء دو شورا، دکتر غلامی دبیر شورای صنفی اعضاء هیات علمی به بیان گزارشی از زمان شکل گیری این شورا پرداخت و اقدامات صورت گرفته توسط این شورا را بیان نمود. مهندس زارعی دبیر شورای صنفی کارمندان دانشگاه نیز گزارشی از شکل گیری، اقدامات و برنامه ها بیان کرد.

دکتر غلامی هدف از برگزاری این نشست را بررسی و حل دغدغه های مشترک پرسنل دانشگاه عنوان کرد و گفت: تا کنون و طی برگزاری جلسات منظم و مشاوره به مدیران و مسئولین دانشگاه گام های موثری جهت بهبود رفع  دغدغه های اعضاء هیات علمی برداشته شده است.

مهندس زارعی نیز در ادامه برنامه های پیشنهادی و در دست اقدام شورای صنفی کارمندان دانشگاه را بیان نمود و گفت: بحث درآمدزایی دانشگاه با توجه به کمبود منابع مالی از نمونه مباحث جدی این شورا است و در صدد هستیم با همکاری مسئولین دانشگاه و به تدریج این پیشنهادات به اجرا گذاشته شود چرا که با اجرایی شدن این طرح ها نتایج مثبت آن شامل حال تمام خانواده دانشگاه صنعتی شاهرود خواهد شد.

لازم به ذکر است، توقف پرداخت تسهیلات از سوی بانک تجارت و راهکارهای حل این موضوع، بن رفاهی، سفر تابستانه، پیشنهاد خریداری چند واحد مسکونی در شهر مشهد و ... از جمله موارد طرح شده در این نشست بود.

 photo5218955439photo5218955508


کلمات کلیدی: #نشست مشترک #شورا صنفی #کارمند #هیات علمی #رفاه #رفع مشکلات #برنامه ریزی #...3
12345