اخبار و رویدادها: انتصاب مشاور معاون دانشجويی دانشگاه صنعتی شاهرود

انتصاب مشاور معاون دانشجويی دانشگاه صنعتی شاهرود
شنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۲- ۰۹:۴۷:۵۹

انتصاب مشاور معاون دانشجويی دانشگاه صنعتی شاهرود

به موجب ابلاغی دكتر محمد رضا اشرف با حفظ پست سازمانی به مدت دو سال به عنوان مشاور معاون دانشجويی دانشگاه صنعتی شاهرود منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، طی جلسه ای با حضور دکتر حسین خسروی معاون دانشجویی دانشگاه، مدیران و کارکنان حوزه معاونت دانشجویی، دكتر محمد رضا اشرف به عنوان مشاور معاون دانشجويی معرفی شد.

دکتر حسین خسروی معاون دانشجویی دانشگاه، در این جلسه ضمن تاکید بر حجم قابل توجه مطالبات دانشجویی از این معاونت، به اهمیت ارتباط بیشتر با نسل جوان دانشجو و به دنبال آن تغییرات مثبت به جهت رفاه بیشتر پرداخت و در خصوص بهبود برخی امور با حضور مشاور معاون دانشجويی ابراز امیدواری نمود.

دکتر خسروی در خصوص اهمیت توجه به مباحث فرهنگی و انضباطی در دانشگاه به بیان توضیحاتی پرداخت و ضمن تشکر از دكتر محمد رضا اشرف به جهت قبول این مسئولیت، گفت: معاونت دانشجویی نیازمند بهینه سازی فرایندها در بخشهای مختلف مثل سلف، خوابگاه، سالنهای ورزشی و امور فرهنگی و انضباطی است. در این راستا ما موظفیم برتلاشمان بیفزاییم و ضمن ارائه خدمات مناسب، از اسراف و حیف و میل بیت المال پرهیز کنیم.

در ادامه مدیران و کارکنان حوزه معاونت دانشجویی ضمن بیان عملکرد حوزه های مربوط به خود، برای دکتر اشرف آرزوی توفیق نمودند.

دكتر محمد رضا اشرف نیز در این جلسه ضمن شکرگزاری از خداوند به جهت فرصتی که برای خدمت عنایت نمود، افزود: خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی، هم یک افتخار و هم یک نعمت است و این فرصتی است که باید نهایت استفاده را داشته باشیم.

مشاور معاون دانشجويی دانشگاه همچنین ضمن تقدیر از حسن اعتماد ریاست دانشگاه، گفت: ان شاالله با همت همه همکاران ضعف ها را برطرف و نقاط قوت را تقویت نماییم و با در نظر گرفتن پیشنهادات و نقطه نظرات با خرد جمعی در جهت پیشرفت مجموعه کمک خواهیم گرفت.

گفتنی است این جلسه با اهدای حکم مسئولیت به دكتر محمد رضا اشرف پایان یافت.

photo5276648671photo5276644525photo5276648833


کلمات کلیدی: #انتصاب #معارفه #دانشجویی #فرهنگی #انضباطی #مشاور #مشاور دانشجویی #دانشجو #رفاه #...3
12345