اخبار و رویدادها: برگزاری دوره جامع طراحی آینده شغلی در دانشگاه

برگزاری دوره جامع طراحی آینده شغلی در دانشگاه
یکشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۲- ۰۹:۳۶:۵۵

برگزاری دوره جامع طراحی آینده شغلی در دانشگاه

اداره امور فناوری، تجاري سازی و كارآفرينی دانشگاه صنعتي شاهرود در راستای سلسله كارگاه های اولين نمايشگاه كار استان " دوره جامع طراحی آينده شغلی"  را برگزار نمود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، اداره امور فناوری، تجاري سازی و كارآفرينی دانشگاه در راستاي سلسله كارگاه های اولين نمايشگاه كار استان، كارگاه " دوره جامع طراحی آينده شغلی"  را با هدف بهره مندی هرچه بيشتر دانشجويان نظير مسيريابی شغلی و راه اندازی كسب و كار به صورت حضوری  در روز  پنجشنبه 11 خرداد ماه جاری ساعت 8 الي 12 در مركز كسب و كار اشتراكی شاهكار واقع در طبقه اول ساختمان خوارزمی برگزار نمود.

به گفته دکتر محسن کرامتی رییس اداره کارآفرینی دانشگاه، امروزه کارآفرینی جزو 5 رشته برتر مطرح می شود که در برنامه‌های MBA در سراسر جهان انتخاب ‌شده ‌است، به همین دلیل انواع آموزش های کارآفرینی در سال های اخیر توسعه‌ی چشمگیری داشته است.

لازم به ذکر است، مدرسه کارآفرینی و سرمایه‌گذاری اینوران با مدیریت دکتر سیدحسین حکیم‌زاده حسینی که تجربه برگزاری موفقیت‌آمیز دوره‌های طرح مهتاب را در همکاری با اداره امور فناوری، تجاری سازی و کارآفرینی دانشگاه صنعتی شاهرود دارد، با تجربه‌ی برگزاری انواع دوره‌های آموزشی و توانمندسازی در حوزه کسب‌وکار و بازار کار در ادامه‌ی اولین نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی شاهرود، دوره‌ی مقدماتی طراحی آینده شغلی با رویکرد راه‌اندازی کسب و کار را با همکاری اداره امور فناوری، تجاری سازی و کارآفرینی دانشگاه صنعتی شاهرود طراحی و اجرا نمود.

در دوره مقدماتی شرکت کنندگان با سه قالب آموزشی کارگاه های آموزشی(12 ساعت کارگاه )، تست های شخصیت شناسی و  رویداد پایانی طراحی مسیر شغلی در ارتباط بودند.

آخرین برنامه‌ی این دوره‌ی آموزشی در سطح مقدماتی، برگزاری رویداد طراحی آینده شغلی بود که در این رویداد دانشجویان با استفاده از داده‌ها، اطلاعات و آموزش هایی که در طول دوره دریافت کرده‌اند، همچنین شناختی که نسبت به ابعاد وجودی خود پیدا نمودند، خود را در معرض فرصت ها و تهدیدهای مختلف محیطی دیده و با در نظر گرفتن تمامی فرصت ها، تهدیدها، نقاط قوت و ضعف، اقدام به طراحی آینده شغلی خود کردند.

 photo_2023-05-27_12-12-54 (1)

6

 


کلمات کلیدی: #رویداد #شغل #اشتغال #دانشجو #دوره جامع #کارگاه #تست شخصیت #نمایشگاه #...3
12345