اخبار و رویدادها: دکتر رضاکاظمی پژوهشگر برتر کشور در گروه فنی و مهندسی شد.

دکتر رضاکاظمی پژوهشگر برتر کشور در گروه فنی و مهندسی شد.
یکشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۱- ۰۷:۴۷:۱۹

دکتر رضاکاظمی پژوهشگر برتر کشور در گروه فنی و مهندسی شد.

در مراسمی با حضو وزیر علوم، تحقیقات و فناوری؛ پژوهشگران برتر دانشگاه‌ها و مراکز وابسته به وزارت عتف و دستگاه‌های دیگر، نشریات برگزیده و انجمن¬های علمی برگزیده معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، بیست و سومین جشنواره تجلیل از پژوهشگران، فناوران و نوآوران برگزیده کشور در سال 1401؛ با حضور دکتر محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر علی خیرالدین معاون فناوری و دکتر پیمان صالحی معاون پژوهشی وزارت علوم در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.

در این مراسم که به مناسبت هفته پژوهش برگزار شد از فناوران برگزیده در پنج بخش «فناور برتر دانشگاهی»، «فناور برتر پارکی (مستقر در پارک‌های علم و فناوری)»، «فناور برتر مرکز رشدی (مستقر در مراکز رشد)»، «فناور برتر دانشجویی» و «فناور برتر دستگاهی (فناوران دستگاه‌های دیگر)» تقدیر شد و پژوهشگران برتر دانشگاه‌ها و مراکز وابسته به وزارت علوم و دستگاه‌های دیگر، نشریات برگزیده و انجمن­های علمی برگزیده نیز تقدیر به عمل آمد. در همین راستا؛ همچنین پژوهشگران برتر در حوزه در ارتباط با صنعت، استانداران و رؤسای دانشگاه‌های حامی پژوهش و فناوری معرفی و تقدیر شدند.

در این مراسم از دکتر ماشاءالله رضاکاظمی دانشیار دانشکده مهندسی شیمی و مواد دانشگاه به عنوان پژوهشگر برتر کشوری در رشته مهندسی شیمی تقدیر به عمل آمد.

روابط عمومی دانشگاه این موفقیت را به ایشان تبریک و آرزوی توفیقات بیشتر برای این عضو هیأت علمی پرتلاش دانشگاه دارد.

processed-8a91f523-1935-4761-afbd-da1a8489e38f_O1FG2p8E (1)


کلمات کلیدی: #دانشگاه صنعتی شاهرود #پژوهشگر برتر کشوری #مهندسی شیمی...2
12345