اخبار و رویدادها: جلسه تکریم و معارفه مدیران حراست دانشگاه برگزار شد.

جلسه تکریم و معارفه مدیران حراست دانشگاه برگزار شد.
دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱- ۱۲:۰۳:۱۹

جلسه تکریم و معارفه مدیران حراست دانشگاه برگزار شد.

طی جلسه ای با حضور هیأت رئیسه دانشگاه،کارشناسان و مهمانان استانی و شهرستانی، از مدیر سابق حراست دانشگاه تقدیر شد و مدیر جدید حراست معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، عصر روز یکشنبه مورخ 29/8/1401 طی نشستی از آقای مهندس عباس بادپا مدیر سابق حراست دانشگاه تقدیر شد و آقای احمد خدابخشیان به عنوان مشاور رئیس و مدیر حراست دانشگاه معرفی شد.

در این جلسه که با حضوررئیس مرکز حراست استان، نمایندگان حراست دانشگاه ها، دکتر مرتضی ایزدی فرد رئیس دانشگاه معاونین، مدیران ستادی و کارشناسان حوزه حراست دانشگاه برگزار شد، رئیس دانشگاه ضمن برشمردن جایگاه حراست درهر سازمان افزود: حراست هرسازمان چشم بیدارآن است و وظیفه حفظ و صیانت از سرمایه های سازمان را بعهده دارد و سبب ایجاد امنیت و آرامش درمحیط سازمان است و آقای مهندس بادپا با توجه به تجربیات ارزشمندی که داشتند، خیلی خوب از عهده این مسئولیت برآمدند. ایشان با آرزوی موفقیت برای مهنس بادپا ابراز امیداوری کرد که در سمت جدید مشاور رئیس و رئیس گروه امور دانشجویان شاهد و ایثارگر هم بتوانند منشاء خیر و برکت باشند.

سپس دکتر ایزدی فرد ضمن تشکر از آقای احمد خدابخشیان به جهت پذیرش مسئولیت حساس مدیر حراست، ابرازامیدواری کردند ان شاءالله با بهره مندی از تجربیات گرانقدر خود و با همدلی و همکاری کارشناسان این حوزه بتوانند درپیشبرد اهداف سازمانی موفق باشند.

5D-(21)

درادامه جلسه آقای مهندس بادپا، با تقدیر ازهمراهی همکاران مدیریت حراست و هیأت رئیسه های مختلف دانشگاه در طی بیش از 12  سال فعالیت دراین حوزه، افزود: از خداوند بزرگ سپاسگزارم که توفیق عطا کرد تا بتوانم از جامعه نخبگانی در شرایط و موقعیت های مختلف صیانت و حفاظت نمایم.

ایشان افزود: تلاش شبانه روزی و همدلی، همفکری و همت جمعی مجموعه حراست دانشگاه و لطف خداوند سبب شد تا اعتماد سازی کاملی نسبت به فعالیت های حراست داشته باشیم که بزرگترین سرمایه است و ازاین بابت سپاسگزارم.

5D-(16)

آقای احمد خدابخشیان، مدیر حراست دانشگاه با تبریک هفته بسیج، از حسن اعتماد ریاست دانشگاه و مجموعه مسئولین تشکر کرد و افزود: سرلوحه کار ما در حراست دانشگاه عمل به قانون اساسی، قوانین بالا دستی و بیانیه گام دوم انقلاب است.

ایشان با بیان نکاتی از پیام امام علی (ع) در عهد نامه مالک برای زمامداری مصر افزود: وظیفه اصلی حراست، صیانت و حفاظت از سرمایه های انسانی، اطلاعات، امکانات و تجهیزات سخت افزاری سازمان است.


کلمات کلیدی: #دانشگاه صنعتی شاهرود #جلسه تودیع ومعارفه #مدیر حراست...2
12345