اخبار و رویدادها: معرفی محصول جدید توسط شرکت بومی سازان آوای هوشمند رایکا

معرفی محصول جدید توسط شرکت بومی سازان آوای هوشمند رایکا
سه شنبه ۱ شهریور ۱۴۰۱- ۱۱:۰۱:۱۰

معرفی محصول جدید توسط شرکت بومی سازان آوای هوشمند رایکا

معرفی محصول جدید تحت عنوان نرم افزار کاروان توسط شرکت بومی سازان آوای هوشمند رایکا

شرکت بومی سازان آوای هوشمند رایکا از فروردین 1400 در مرکز رشد و فناوری های نوین این دانشگاه در زمینه تولید و طراحی نرم افزار های تحت وب و اپلیکیشن و هوش مصنوعی فعالیت دارد.
شرکت رایکا یک قرارداد همکاری با شرکت پیشگامان هوشمند شاهکار به امضا رسانده است و مسولیت تولید نرم افزار های شرکت پیشگامان را عهده دار است. در این راستا دو محصول یکی در زمینه حمل و نقل و اتوماسیون اعلام بار به نام "کاروان" و دیگری در زمینه مدیریت اطلاعات سهامداران به نام "سهام وارف" تولید کرده است.
این دو محصول هم اکنون در شهرستان شاهرود شناخته شده و مورد استفاده کاربران هستند و بیش از 20 شرکت حمل و نقل شهرستان شاهرود، انجمن صنفی راننگان شاهرود با بیش از 1000 راننده، کارخانه سیمان و فولاد شاهرود اعلام بار و تخصیص راننده را از طریق سامانه کاروان به آدرس carvann.ir به انجام می رسانند. همچنین اپلیکیش کاروان نیز توسط بیش از 1000 راننده نصب شده و مورد استفاده قرار گرفته است.
فرمان بر در ادامه اضافه کرد: همچنین نرم افزار سهام وارف نیز به آدرس msmarket.ir  فعال است و بیش از حدود 10 شرکت تعاونی و سرمایه گذاری، مانند ذوب آهن شاهرود، شرکت ره آورد شاهرود، کاراوران شاهرود، زعفران کارن و توسعه عمران از آن بهره برداری می کنند.
درسال 1401 شرکت رایکا در ادامه توسعه نرم افزار کاروان توانست سیستم نوبت دهی برای حمل  چغندر کارخانه قند شاهرود را نیز اجرایی نماید. همچنین سیستم نوبت دهی و دریافت بار غیر حضوری را برای انجمن صنفی رانندگان شاهرود اجرایی نموده است. این مورد علاوه بر صرفه جویی در مصرف سوخت رانندگان و کاهش آلودگی محیط زیست و کاهش ترددهای غیر ضروری رانندگان کامیون‌ها، باعث آسایش و راحتی راندگان نیز شده است.
12345