علي سررشته داري

استادیار دانشکده مهندسی مکانیک و مکاترونیک

دکترای مهندسی مکانیک تبدیل انرژی (سیالات)

دانشگاه محل فارغ التحصیلی: دانشگاه علم وصنعت ایران
زمینه ها و علایق پژوهشی: بررسی تجربی و مدل سازی جریان سیال یک و چند فاز، طراحی و ساخت تجهیزات آزمایشگاهی، اندازه گیری در سیالات، مباحث انرژی های نو و تجدیدپذیر، بهینه سازی در تولید و مصرف انرژی
عضویت در مجامع علمی: انجمن مهندسان مکانیک ایران
افتخارات علمی و اختراعات: مشارکت در طراحی و ساخت تونل آب آزمایشگاهی، دستگاه مولد میکروحباب، وسایل اندازه گیری مستقیم تنش برشی، کسب رتبه دوم تحقیقات کاربردی در بخش بین المللی جشنواره خوارزمی، ثبت چندین عنوان اختراع و داوری چند ژورنال داخلی و بین المللی.
شرح مختصر:
متولد سال 1356، دانش آموخته کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترای دانشگاه علم و صنعت ایران، زمینه های مطالعه، تحقیق و پژوهشی در مقاطع مختلف تحصیلی به ترتیب، طراحی و کنترل جاذب دینامیکی ارتعاشات به منظور کاهش تنش خستگی در مقابل جریان های گردابه ای کارمن، ارتعاشات ناشی از حرکت سیال و تلاطم در مخازن تحت تحریک های مکانیکی و کاهش نیروی مقاوم در مقابل حرکت در محیط سیال در جریان آرام و آشفته با تزریق فاز دوم به صورت تجربی و تحلیل عددی. زمینه های توسعه فعالیت در حوزه انرژی های نو و تجدید پذیر به ویژه در حوزه جریان های باد و آب، همچنین بومی سازی و توسعه توان نرم افزاری به ویژه بر بستر نرم افزارهای منبع باز.

تلفن تماس: 32300258
تلفن داخلی: 3341

تابلوی اعلانات

نرم افزار ساده تحلیل و ترسیم خطوط جریان (1392/3/18)

راهنما در اینترنت قابل دسترسی می باشد.

نمونه فایل گزارش آزمایشگاه (1390/7/10)

فایل با فرمت doc.

21 گام در مقاله نویسی (1390/1/31)

(چگونه یک مقاله بنویسیم) pdf فارسی

نمونه فایل برای اعمال style در Word (1389/8/11)

نمونه فایل word

نکاتی برای اختلاف محدود (انگلیسی) (1389/5/28)

فایل pdf (انگلیسی)

راهنماي كار با نرم افزار MATLAB (1388/10/14)

pdf (انگليسي)

کارگاه آموزشی نوشتن مقاله ISI (سمت) (1388/10/13)

پاورپوینت (انگلیسی)

مقدمه ای بر CFD در سیالات تراکم ناپذیر (1388/10/13)

فایل pdf (انگلیسی)

حل بلازیوس جریان سیال (1388/10/13)

به شکل فایل اکسل

شبیه ساز تونل باد (2) (1388/10/13)

به شکل فایل html

شبیه ساز تونل باد (1) (1388/10/13)

فایل اجرایی

سیکل های ترمودینامیکی (1388/10/13)

به شکل فایل اکسل

صفحه مبدل و محاسباتی جالب (1388/9/5)

به شکل فایل اکسل

برنامه کار با تصاویر (پردازش تصویر) (1388/3/10)

این برنامه نیاز به نصب ندارد.

زمینه‌های تدریس

کارشناسی

سرپرستی پایان‌نامه‌ها

تعداد کل 19
امین قاسمی (1396)، "مدل سازی عددی تاثیر حرکت ذرات داخل مجرا بر میزان خوردگی"، پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه صنعتی شاهرود، علي سررشته داري[استاد/ اساتید راهنما]،
فائزه مناقبی پور (1395)، "طراحی میدان شهری مبتنی بر آسایش انسان"، پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه صنعتی شاهرود، مسعود طاهری شهرآئینی[استاد/ اساتید راهنما]، علي سررشته داري، حسین دولت آبادی[استاد/ اساتید مشاور]
مجید آقامحمدی (1395)، "بررسی تجربی و ارزیابی عددی فشار اعمال‌شده بر دیوار مخزن در حال تلاطم"، پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه صنعتی شاهرود، علي سررشته داري[استاد/ اساتید راهنما]،
علیرضا حیدری (1395)، "تحلیل انرژی اگزرژی سیستم مولد توان با استفاده از ارتعاشات ناشی از گردابه"، پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه صنعتی شاهرود، علي سررشته داري[استاد/ اساتید راهنما]،
عبدالرضا فلاح زرین کلایی (1395)، "بررسی و شبیه سازی عددی تاثیر جریان سیال بر ذرات ریز جامد کروی شکل"، پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه صنعتی شاهرود، علي سررشته داري[استاد/ اساتید راهنما]،
علی خنجری (1394)، "بررسی عوامل محیطی بر عملکرد پره توربین بادی با رویکرد انرژی"، پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه صنعتی شاهرود، علي سررشته داري[استاد/ اساتید راهنما]، اسماعیل محمودی[استاد/ اساتید مشاور]
داریوش اویسی (1394)، "طراحی و ساخت نمونه آزمایشگاهی مولد سوخت بیودیزل"، پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه صنعتی شاهرود، علي سررشته داري[استاد/ اساتید راهنما]، اسماعیل سلیمانی[استاد/ اساتید مشاور]
حمید بخشایش (1393)، "بررسی و شبیه‌سازی برهمکنش سازه و سیال در رژیم‌های مختلف کاری پمپ‌های دیافراگمی"، پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه صنعتی شاهرود، علي سررشته داري[استاد/ اساتید راهنما]،
علی محمد عواطفی نژاد (1392)، "مدل سازی خشک کن بستر سیال و تحلیل انرژی- اگزرژی آن"، پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه صنعتی شاهرود، علي سررشته داري، محمود چهارطاقی[استاد/ اساتید راهنما]،
مهدی بهمن (1392)، "تحلیل انرژی و اگزرژی نیروگاه توربین گازی و بهبود عملکرد آن"، پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه صنعتی شاهرود، محمود چهارطاقی، علي سررشته داري[استاد/ اساتید راهنما]،
سعید عشقی (1392)، "برآورد تأثیر تخریبی پدیده کاویتاسیون به شیوه عددی "، پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه صنعتی شاهرود، علي سررشته داري[استاد/ اساتید راهنما]، مجتبي قطعي[استاد/ اساتید مشاور]
نورمحمد مختومی (1392)، "مدل سازی عددی تغییر فاز مایع-جامد با نرم افزار OpenFOAM "، پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه صنعتی شاهرود، علي سررشته داري[استاد/ اساتید راهنما]،
حامد طحانیان (1391)، "محاسبه توزیع تلفات و دمای ماشین سنکرون مغناطیس دائم شار متقاطع TFPM با استفاده از روش اجزاء محدود"، پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه صنعتی شاهرود، احمد دارابی[استاد/ اساتید راهنما]، علي سررشته داري[استاد/ اساتید مشاور]
وحید نجفی (1391)، "بررسی پدیده کاویتاسیون(کاواکزایی) و معرفی مدل های شبیه سازی آن "، پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه صنعتی شاهرود، علي سررشته داري[استاد/ اساتید راهنما]،
رسول قرایی (1390)، "شبیه سازی عددی و تجربی مایع متلاطم در مخزن نیمه پر همراه با تیغه میرا کننده"، پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه صنعتی شاهرود، محمد محسن شاه مردان، علي سررشته داري[استاد/ اساتید راهنما]،
آذر عجمی (1390)، "شبیه‌سازی پمپ بالابر بادی و مقایسه با نتایج آزمایشگاهی"، پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه صنعتی شاهرود، محمد حسن کیهانی[استاد/ اساتید راهنما]، علي سررشته داري[استاد/ اساتید مشاور]
محمد هادی صداقت (1389)، "بررسی تجربی و عددی انتقال حرارت جابجایی آزاد به استوانه افقی سرد همدما در بالای یک صفحه عایق"، پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه صنعتی شاهرود، محمدجواد مغربی، محمود یعقوبی[استاد/ اساتید راهنما]، علي سررشته داري[استاد/ اساتید مشاور]

مقالات و کتب

    Close
    تالیف كتاب
    • سررشته داري، علي و سید رسول واردی، "مدلسازی جریان سیالات و انتقال حرارت با استفاده از نرم افزار OpenFOAM"، دانشگاه صنعتی شاهرود، 1391 <چکیده>
مقالات

پروژه‌های تحقیقاتی

عنوان تاریخ شروع مدت قرارداد شریك صنعتی وضعیت
بررسی تجربی و نظری پدیده کاهش درگ اصطکاکی توسط تزریق میکروحباب 1383/3/10 ماه خاتمه يافته
مدلسازی پدیده تلاطم و تاثیر آن در مخازن استوانه ای 1382/3/10 ماه خاتمه يافته
مطالعه جاذب دینامیکی ارتعاش در خطوط انتقال نیرو 1379/3/10 ماه خاتمه يافته
‌‌

سوابق پژوهشی و اجرایی

دانشجویان دکتری

برنامه هفتگی

برنامه هفتگی 8-10 10-12 12-14 14-16 16-18 18-20
شنبه
یک‌شنبه
دوشنبه
سه‌شنبه
چهارشنبه
پنج‌شنبه
توضیحات:

پرسش و پاسخ

پاسخ: با سلام، به صورت خلاصه باید برایتان بگویم که بدون ارائه اطلاعات دقیق امکان معرفی رابطه وجود ندارد.در خصوص رابطه ای که خواستید لازم است با توجه به نوع جریان و ویژگی های مجرا به هندبوک های موجود یا کتب مرجع مراجعه فرمایید. با آرزوی موفقیت
پاسخ: با سلام، در صورتی که دانشگاه مجوز لازم را عطا نموده و در دانشکده نیز امکان جذب وجود داشته باشدبله، در ضمن ممنون می شوم که سوالات از این دست از مسولان محترم دانشکده و آموزش پرسیده شود.
پاسخ: سلام، لطفا مطالب و سولات را با کلمات فارسی نگارش فرمائید. مطالب را به زودی قرار خواهم داد. لیکن اخذ موضوع عموی ربطی به مطلب یاد شده ندارد.
پاسخ: با سلام اگر در مقطع کارشناسی هستید باید مطلع باشید که تفاوت عمده ای بین جامدات و سیالات وجود ندارد و به طور کلی هر تلاشی که سبب بالا رفتن توان علمی و کاری شما شود مفید است.
پاسخ: با سلام، به طور خلاصه نیروی درگ یا نیروی مقاوم نیرویی است که از طرف جریان به جسم وارد می شود و در مقابل حرکت جسم ایستادگی می کند لیکن نیروی برآ یا لیفت نیرویی است که از طرف جریان بر جسم و در راستایی عمود بر راستای جریان وارد می شود. برای توضیحات بیشتر به کتاب های مبانی مکانیک سیالات و یا آیرودینامیک مراجعه نمائید.
پاسخ: با سلام، متوجه نشدم که در مورد چه موضوعی می فرمایید!
پاسخ: دانشجوی عزیز سلام، ممنونم که انتقادهایی که بر من و همکاران من وارد می دانستید بازگو کردید و مراتب نگرانیتان را برایم نوشتید. تا جایی که من اطلاع دارم برنامه ریزی انجام شده در چند مرحله و بر اساس چند عامل که در طول زمان تغییر یافته، انجام شده است که از آن جمله می توان به 1. تغییر تعداد دانشجویان که در پیش ثبت نام متقاضی دروس بوده اند با افرادی که در ثبت نام نهایی شرکت نموده اند، 2. تغییر برنامه درخواستی همکاران در ارائه دروس که مدیران گروه را در تنگنای تغییر برنامه قرار داده است، 3 . تعیین ظرفیت بسیار محدود کننده آموزش کل برای کف قابل قبول تشکیل کلاس، 4. محدودیت کلاس ها از نظر تعداد و ظرفیت صندلی ها (که البته این بحث از قبل قابل برنامه ریزی بوده است) اشاره کرد؛ برخی موارد دیگر نیز که کمتر جنبه عمومی دارد و به درس یا درسهای محدودی مرتبط است رانیز می توانید در گپ و گفتی دوستانه از مدیران محترم گروهها که برنامه ریزی را انجام داده اند، جویا شوید. در ضمن به اطلاع می رسانم که در نوشته بالا تنها مطالبی را که از دوران تصدی معاونت دانشکده حضور ذهن داشته ام درج کرده ام و در صورت علاقمندی به اطلاع دقیقتر از مواردی که منجر به نارسایی هایی شده است (که در برخی موارد شما هم به حق اشاره کردید)، لازم است به مدیران محترم دانشکده مراجعه فرمایید.در خصوص شان دانشجویی و مشکلاتی که برای شما و دوستانتان پیش آمده است نیز با اینکه در بسیاری از موارد با شما هم عقیده هستم، فکر می کنم در این موارد با طرح پیگیری مناسب و رساندن مطالب یاد شده به افراد تصمیم گیر در دانشکده، امکان بهبود وضعیت وجود دارد و من نیز به نوبه خود سعی می کنم برای بهبود وضعیت مذکور، مطالب شما را به گوش مدیران محترم دانشکده برسانم.در ضمن به عنوان یک دوست انتظار دارم تا قبل از صدور هر گونه حکم و قطعیتی درباره هر موضوع صحبت ها و دغدغه ها و محدودیت های طرف مقابل را نیز بشنوید و سپس در صورتی که اطلاعات خود را کافی دانستید نسبت به آن مورد قضاوت فرمایید.باز هم از اینکه من را امین بیان نگرانی های خود دانستید و مشکلات خود را بیان نمودید صمیمانه سپاسگزارم و امیدوارم در کنار هم محیط خوبی برای رشد توانمندی هایمان فراهم کنیم.
پاسخ: با سلام هنوز ایمیل شما را دریافت نکرده ام. لطفا به نشانی gmail ارسال نمایید.
پاسخ: با سلام ممنون من هم از همراه بودن با شما دانشجویان خوب خوشحالم. در ضمن ممنون می شوم اگر متون را به صورت فارسی بنویسید.
پاسخ: با سلام به نظرم مطالب ارائه شده در کلاس سمینار مربوط به گروه طراحی کاربردی نیز کاملا کاربردی است؛ به علاوه به منظور توزیع بهتر کلاس ها برنامه ریزی به این صورت بوده که بر اساس گرایشها تقسیم بندی انجام شود.
پاسخ: سلام، درد دل شما را خواندم و آرزو کردم که ای کاش این همه خاطرات ناراحت کننده برایتان در دوران تحصیل نقش نمی بست. ای کاش علاوه بر نوشتن این موارد در این زمان که به نظر می رسد تحصیل شما به پایان رسیده و یا روبه اتمام است، موارد را به مسولان دانشگاه انتقال می دادید تا تلاش خود را برای بهبود شرایط انجام می دادند. به هر حال ضمن اینکه بایستی تمامی موارد و مسائل موجود را بررسی کرد از شما می خواهم که مسائل خود و دوستانتان را از طریق معاونت محترم دانشجویی که به دلسوزی ایشان کاملا اعتقاد دارم مطرح نمایید. من نیز سعی می کنم از مجرای قانونی و دوستان دلسوز دانشکده و دانشگاه موارد یاد شده را پیگیری نمایم تا ان شا ا... با وجود محدودیت ها، بهبودی عملی در شر ایط شما و دوستانتان در خوابگاهها فراهم شود. از اینکه من را امین مسائل خود دانستید سپاسگزارم. با آرزوی توفیق روز افزون.
پاسخ: با سلام شیوه اضافه کردن معادله انرژی به حلگر ها متفاوت اختلاف چندانی ندارد بنابر این می توانید از همان نمونه های موجود در اینترنت (مثلا مستندات دانشگاه چالمرز که خودتان اشاره کردید یا منابع فارسی که به طور مشخص در وبلاگ گروه تحقیقاتی مکانیک سیالات کاربردیAFMR به نشانی www.foam.blogfa.com) یافت می شود استفاده فرمایید.
پاسخ: دوست گرامی تعیین تکلیف و سیاست گذاری جذب دانشجو و تعداد آن تنها به دانشکده بستگی ندارد و مسئولین دانشکده بیشتر مجری قوانین موجود و برنامه های کلان دانشگاه و وزارت علوم می باشند.
پاسخ: با سلام اعتراض نمرات پاسخ داده شد و در سایت موجود است.
پاسخ: با سلام
تفریح و استراحت مناسب در تعطیلات برای شروع سالی پر از تلاش و ان شاء ا... موفقیت.
پاسخ: با سلام در حال جمع بندی نمرات هستم. در ضمن می توانید از بخش سمینار وب شخصی من (به نشانی زیر) جمع بندی نظرات دوستانتان درباره ارئه خود را ببینید.
www.asar.comze.com
پاسخ: با سلام
جهت اطلاع شما ودیگر دوستان لینک فایل PDF سرفصل های مطالب کتاب در نشانی زیر آمده است:
www.asar.comze.com/OpenFOAM_BookFinalEdition910310
و یا
در وبلاگ : foam.blogfa.com
موفق باشید.
پاسخ: با سلام شنبه تا چهارشنبه به جز زمان جلسات و حضور در آزمایشگاه در دانشکده هستم.
پاسخ: با سلام سرفصل ها که برگرفته از مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی است و منابع مختلفی برای آن ها وجود دارد که می توان به جریان لزج وایت یا بخش هایی از لایه مرزی شلیختینگ اشاره کرد کتاب زیر نیز منبع نسبتا خوب و جامعی برای مطالب یاد شده می باشد.
P. K. Kundu, I. M. Cohen, "Fluid Mechanics" Fourth Edition
با آرزوی موفقیت و پیروزی روز افزون
پاسخ: سلام، کتاب در دست چاپ است و می توانید از انتشارات دانشگاه صنعتی شاهرود پیگیری فرمایید.در خصوص حلگر مذکور نیز امکان بررسی لاگرانژی در نرم افزار موجود می باشد.
پاسخ: سلام حلگر مورد نظر بسته به فیزیک مورد بررسی شما دارد.
پاسخ: سلام، واقعا هدف شما از این نوشته چیه؟!!
پاسخ: با سلام ممنون از لطفتون. درباره موضوع بهتر است که به اساتید راهنمای دانشکده مراجعه کنید تا زمینه کاری مورد علاقه و مناسب خودتون رو بیابید. پیشنهاد من این است که موضوع سمینار رو حتما در راستای پایان نامه بردارید تا همپوشانی این دو سبب بهبود کیفیت کار نهایی شما گردد.
پاسخ: با سلام، متاسفانه طی مراحل مختلف اداری سبب طولانی شدن وقفه تهیه تا چاپ این اثر شده است که امیدوارم با پیگیری هایی که در حال انجام است به زودی به چاپ نهایی برسد.
پاسخ: من غذاهای زیادی را دوست دارم و فکر می کنم انتخاب یک غذا کار سختی باشه ضمن اینکه نوع سنتی، ایرانی یا فرنگی را هم مشخص نکردید اما به هر حال فکر میکنم برای این مطلب پرسش و پاسخ جای مناسبی نباشد.
پاسخ: با سلام و تشکر از اظهار لطفتون، با این که درست معنای بخش اول نوشته شما را متوجه نشدم اما در هر حال امیدوارم شایسته محبت شما باشم.
پاسخ: سلام در حالت کلی خیر اما اگر موضوع نهایی هرچه تعیین شد قبول دارید مشکلی نیست.
پاسخ: با سلام چون متاسفانه االان حضور ذهن ندارم، می توانید با مراجعه به دفتر دانشکده جویا بشوید.
پاسخ: با سلام از آنجا که ممکن است برخی همکاران علاقه ای به درج این پاسخ نداشته باشند، لطفا به صورت حضوري مراجعه نماييد.
پاسخ: با سلام می توانید به مقاله منتشر شده اینجانب در این زمینه مراجعه نمایید و یا حضوری مراجعه کنید موفق باشید.
پاسخ: با سلام من از قبل عضو این بنیاد نبوده ام و در این خصوص اقدامی نیز نکرده ام. به هر حال از توجه شما به مطالب منتشر شده سپاسگزارم.
پاسخ: با سلام مبنای کلی بر اساس عناوین پیشنهادی وزارت علوم می باشد لیکن اگر بدانم دقیقا هدف شما از این پرسش چیست بهتر می توانم پاسخ دهم.
پاسخ: سلام ممنون واقعا جالب بود.
پاسخ: سلام بله.
پاسخ: سلام شنبه تا 4 شنبه به جز ساعات کلاس میتونید تشریف بیاورید البته برای هفته آینده 1شنبه و دوشنبه عصر مناسب تر است.
پاسخ: با سلام جلسه روز یکشنبه این درس به روز دوشنبه ساعت 8-10 انتقال پیدا کرده است.
پاسخ: با سلام متوجه نشدم که منظور شما از استاد راهنما، استاد راهنما در سیستم گلستان است یا استاد راهنمای پروژه. در خصوص راهنمایی پروژه معیارهای خاصی ملاک انتخاب می باشد.
پاسخ: سلام درست ارسال می کنید اما به نظرم متن نوشته آخر شما خبری بود.
پاسخ: با سلام، شاید دوستانی که سیالات داشتند هم دنبال ارایه درس توربولانس باشند.
پاسخ: سلام ایمیل من را در صفحه شخصی ام می توانید بیابید.
پاسخ: سلام واقعا این ادبیات شایسته یک دانشجو است؟! در ضمن آیا شما نوشته خود را انتقاد می دانید؟
پاسخ: با سلام، با اینکه به این درس واقعا علاقمند هستم لیکن چون زمینه تخصصی من نمی باشد و از سویی همکاران توانمندی در این حوزه حضور دارند امکان برآورد این درخواست وجود ندارد.
پاسخ: با سلام متاسفانه نمره جنابعالی از شخص شما حاصل شده است.
پاسخ: با سلام می توانید از نشانی زیر استفاده کنید:
sarreshtedari@yahoo.com
پاسخ: در مورد انواع پمپ ها مطالب مختلفی در اینترنت می توانید بیابید به علاوه کتاب های خوبی هم در این زمینه حتی به زبان فارسی منتشر شده است که میتوانید از آن ها استفاده نمایید. با آرزوی موفقیت.
پاسخ: سلام سوال واضح نیست در حالت کلی یا نوع خاصی از جریان (مثلا جریان پتانسیل) آرام یا آشفته؟ عددی یا تحلیلی؟ به هر حال می توانید به کتاب های مکانیک سیالات مراجعه نمایید. موفق باشید.
پاسخ: با سلام، به امید خدا این کتاب توسط انتشارات دانشگاه صنعتی شاهرود در دست پیگیری برای چاپ می باشد.
پاسخ: سلام سال نو شما هم مبارک. برای ترم 4 نظر من این است که سعی کنید تا دروس پایه را با کیفیت بهتری بگذرانید تا برای پروژه نهایی امکان کار کردن بر روی موضوعات پژوهشی برای شما فراهم گردد.
پاسخ: با سلام این حل رو می تونید به سادگی از اینترنت پیدا کنید در ضمن در نرم افزار matlab هم به عنوان نمونه وجود دارد.
پاسخ: با سلام در طول هفته در دانشکده هستم می توانید مراجعه نمایید.
پاسخ: سلام
کلاس ها در صورت حضور دانشجویان طبق برنامه تقویم آموزشی برگزار می شود.
پاسخ: سلام برای این موضوع لطفا حضوری مراجعه نمایید.
پاسخ: با سلام متاسفانه از مطلبی که اشاره می کنید بی اطلاع می باشم.
پاسخ: سلام نگران نباشید نمرات همگی مورد ارفاق قرار می گیرند.
پاسخ: سلام نگران نباشید به امید خدا تا پایان هفته اعلام می شود.
پاسخ: سلام، نمرات وارد نشانی www.manbashoma.blogfa.com شده اند.
پاسخ: سلام ممنون میشوم اگر در جلسه حضوری منظورتون را دقیقتر شرح بدهید.
پاسخ: سلام، قالب بندی متن به شکل مناسب برای منظورهای مختلف.
پاسخ: با سلام
ساعت های مراجعه را می توانید از اعلان برنامه هفتگی اینجانب ملاحظه فرمایید ویا ساعات غیر از کلاس مراجعه نمایید.
پاسخ: سلام
روش های مختلفی برای این کار وجود دارد و ابزارهای آزمایشگاهی مختلفی هم طبعا موجود است که داریا کاتالوگ و راهنما و ... می باشند. اما مجال ارایه آن در اینجا نیست. می توانید در اینترنت جستجو نمایید.
پاسخ: سلام، نیاز به کار خاصی نیست می توانید به نشانی الکترونیکی (ایمیل) من ارسال نمایید.
پاسخ: سلام، ارایه دو کلاس از طرف گروه بوده است در ضمن گروه دیگری نیز برای این درس ارایه شده است. در ضمن با توجه به عدم قطعیت در تعریف جریان آشفته از اینکه فکر می کنید من این تعریف را بلد هستم سپاسگزارم و امیدوارم همین طور باشد.
پاسخ: محتاج دعا. عباداتتون مقبول حضرت حق.
پاسخ: سلام ممنون از اظهار لطفت. بله دانشگاه هستم البته این هفته خیر.
پاسخ: سلام مطالب خوبی در مورد آموزش Ansys می توانید در نشانی http://www.menoblog.blogfa.com پیدا کنید، موفق باشید.
پاسخ: سلام ممنون از احوالپرسی و لطف شما. با توجه به اضافه شدن یک عنوان درس کارشناسی ارشد برای اینجانب، متاسفانه ارایه درس مورد نظر شما مقدور نمی باشد.
پاسخ: سلام ممنون ولی تولد من 17 فروردین.
پاسخ: اعتراض حق دانشجو ست اما اعمال محدودیت برای جلوگیری از اعتراض بی مورد هم حق استاد ست.
پاسخ: با سلام اولا از زمان اعتراض نسبت به نمرات میان ترم گذشته، ثانیا همان طور که تاکید شده، تنها اعتراض از طریق نشانی ایمیل اعلام شده قابل بررسی است.
پاسخ: سلام ممنون لطف دارید همیشه این مساله دو طرفه است.
پاسخ: با سلام متوجه سوال شما نشدم لطفا حضوری مراجعه نمایید.
پاسخ: سلام ممنون از نظر لطف و محبت شما، از درگاه باریتعالی برای شما و تمامی عزیزان موفقیت روزافزون آرزومندم .
m - 6/2/1389، 18:26:56)
مشاهده پاسخ
پاسخ: سلام ممنون از اظهار لطفتون.
پاسخ: سلام لطفا حضوری مراجعه نمایید.
پاسخ: با سلام خواهش می کنم. در خصوص مطلبی که خواستید کتاب های فارسی وجود دارد و متاسفانه من هم مطلب ترجمه شده مناسبی به صورت جمع آوری شده ندارم اما یکی از دانشجویان وبلاگی برای آموزش نرم افزارهای انسیس و فلوئنت راه اندازی کرده که مطالب مناسبی می توانید در آن بیابید. نشانی: http://www.menoblog.blogfa.com
پاسخ: سلام ممنون از پیام شما.
پاسخ: بله با تغییر در سرعت و الگوی جریان امکان بهبود و رفع مشکل وجود دارد. برای اطلاعات بیشتر لطفا مراجعه نمایید.
پاسخ: شما می توانید مطلب مورد نظر را در نشانی زیر بیابید:

www.manbashoma.blogfa.com
پاسخ: nomarat dar weblog elam shodeh ast.
پاسخ: با سلام، متاسفانه از زمان های مذکور مطلع نمی باشم برای کسب اطلاعات در خصوص زمان و نحوه برگزاری آزمون دکتری می توانید با دفتر دانشکده مکانیک یا دفتر تحصیلات تکمیلی دانشگاه تماس حاصل فرمایید.
پاسخ: تاآخرین جلسه برگزاری کلاس یعنی تا قبل از تعطیلات مربوط به فرجه امتحانات فرصت تحویل وجود دارد.
پاسخ: با سلام فعلا منابع آموزشی را به صورت آماده ندارم. به امید خدا در صورت آماده شدن موارد خواسته شده بر روی سایت قرار خواهم داد.
پاسخ: از این نشانی می توانید به منظور ارتباط با من نیز استفاده نمایید.
پاسخ: با سلام بستگي به برنامه گروه دارد.
پاسخ: با سلام در صورت علاقمندي لطفا به صورت حضوري مراجعه نماييد.
پاسخ: می توانید از نشانی ارایه شده مطالب درسی مرتبط با رشته مهندسی مکانیک را دریافت نمایید.