اخبار و رویدادها: بازدید هیات رئیسه با اعضای هیات علمی دانشكده مهندسی شیمی و مواد

بازدید هیات رئیسه با اعضای هیات علمی دانشكده مهندسی شیمی و مواد
دوشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۸- ۱۵:۴۰:۱۸

بازدید هیات رئیسه با اعضای هیات علمی دانشكده مهندسی شیمی و مواد

رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود به همراه اعضای هیات رئیسه، از دانشكده مهندسی شیمی و مواد این دانشگاه بازدید و با اعضای هیات علمی و رئیس این دانشكده دیدار و گفتگو كردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، در ادامه جلسات دوره ای هیات رئیسه دانشگاه با شورای دانشكده ها، رئیس دانشگاه و اعضای هیات رئیسه روز دوشنبه 21 بهمن ماه جاری از دانشكده مهندسی شیمی و مواد این دانشگاه بازدید و با اعضای هیات علمی و رئیس این دانشكده دیدار و گفتگو كردند.

دكتر جعفری رئیس دانشكده مهندسی شیمی و مواد دانشگاه نیز در این جلسه به ارائه گزارشی پیرامون آمار دانشجویان در مقاطع تحصیلی مختلف، اعضای هیات علمی، تجهیزات، آزمایشگاه ها و كارگاه ها پرداخت و در ادامه ضمن تشكر از حضور هیات رئیسه دانشگاه به بیان اقدامات انجام شده در سال 98، تعداد مقالات، افتخارات کسب شده توسط اعضای هیات علمی، قراردادهای صنعتی، مشكلات و نیازمندی های دانشكده و همچنین برنامه های آتی جهت توسعه این دانشکده اشاره نمود.

IMG_0001

دکتر فاتح: فضای رقابتی برای پیشرفت دانشگاه باید حفظ شود.

طی این دیدار دکتر محمد مهدی فاتح رئیس دانشگاه، ضمن تقدیر و تشكر از دکتر جعفری بابت ارائه گزارشی کامل و همچنین اعضای هیات علمی و افتخارات کسب شده توسط این دانشکده، برگزاری چنین جلساتی همراه با نقد و پیشنهادات کاربردی را موجب پیشبرد بهتر و بیشتر اهداف مجموعه عنوان نمود و با اشاره به تغییرات و پیشرفت قابل توجه این دانشکده، خاطر نشان کرد: اولویت ها بر اساس شایستگی ها، زحمات و دستاوردها اتفاق می افتد و دانشگاه با شناخت و بررسی شرایط موجود در این دانشکده در بحث راه اندازی آزمایشگاه های آموزشی اولویت نخست را به این دانشکده داده است و خدارا شاکریم که این مهم موجب درخشش بیش از پیش شما شده است.

دکتر فاتح ضمن گرامیداشت ایام مبارک دهه فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به رشادت های بزرگانی همچون شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی تاکید نمود و گفت: هر کدام از ما باید در جایگاه خود در راستای پیشبرد اهداف بزرگانی که برای این مرز و بوم جان خود را فدا نمودند، تلاش نمائیم.

ایشان ضمن تبریک به دکتر ماشالله رضاکاظمی پژوهشگر یک درصد برتر دنیا و پژوهشگر برتر فرهنگستان علوم در مهندسی شیمی و همچنین دکتر طاهریان در خصوص چاپ کتب و کسب موقعیتی ارزشمند برای دانشگاه، بیان نمود: با تلاش و پیگیری های شما باری دیگر پرچم دانشگاه در سطح کشور و جهان به اهتزار در آمد. وی با تاکید بر اهمیت همدلی، همراهی و کارگروهی در دانشکده، خواستار تحرک و فعالیت علمی و پژوهشی بیشتر در این دانشکده شد.

IMG_0032

برای پیشرفت دانشگاه نیازمند الگویی جدیدی هستیم.

دکتر فاتح، جایگاه و موقعیت دانشکده مهندسی شیمی و مواد را مناسب عنوان کرد و گفت: باید با دقت نظر افت فضای آموزشی بخشی از دانشگاه را با تقویت بخشی دیگر جبران نمود و با ارتقاء توانمندی های فردی موجب رشد و پیشرفت دانشگاه شد. ایشان به اهمیت برگزاری کنفرانس ها، تعریف الگوهای جدید برای دریافت نتیجه های بهتر و حضور موثر در جلسات تاکید نمود.

ایشان همچنین اظهار امیدواری كرد: با برنامه ریزی مناسب، از دستگاه و تجهیزات آزمایشگاهی بتوانیم به خوبی استفاده نماییم و با استفاده از تمام پتانسیل ها از جایگاه خوبی در سطح ملی و بین المللی بهره مند شویم.

در طی این نشست كه با هدف هم فكری و هم اندیشی در جهت بررسی مشكلات موجود و حل آن ها در این دانشكده برگزار شد، برخی از اعضای هیات علمی به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند و دکتر ناصر گودرزی معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی، دكتر علی دستفان معاون پژوهش و فناوری و دکتر رضا شیخ معاون اداری و مالی دانشگاه به سوالات طرح شده از سوی اعضای هیات علمی در حوزه تخصصی خود پاسخ دادند.

12345