اخبار و رویدادها: قوانین مسابقه سمینار سه دقیقه ای دانشکده فیزیک(جدید)

قوانین مسابقه سمینار سه دقیقه ای دانشکده فیزیک(جدید)
چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸- ۱۱:۳۵:۱۳



قوانین مسابقه سمینار سه دقیقه ای دانشکده فیزیک(جدید)

بسمه تعالی

مسابقه سمینار سه دقیقه­ای بین دانشجویان تحصیلات تکمیلی  دانشکده فیزیک برگزار خواهد شد. دانشجویان علاقه مند در این مسابقه مهارت ارائه سمینار خود را به چالش کشیده و در رقابتی سالم، توانایی خود در ارائه­ی خلاصه، روشن و سریعِ یک مطلب علمی را به نمایش می­گذارند. این مسابقه با شرایط زیر برگزار خواهد شد:

1-    شرکت کنندگان در مسابقه باید در مهلت اعلام شده­، ثبت نام کرده و فایل ارائه را از طریق ایمیل wphysics@shahroodut.ac.ir  ارسال کنند.

2-    حداکثر تعداد صفحات قابل قبول 7 صفحه است. لذا فایل­های حاوی تعداد صفحات بیشتر، از مسابقه کنار گذاشته خواهند شد. اگر صفحاتی برای مقدمه، جمعبندی و یا مراجع در نظر گرفته شده، در شمارش منظور خواهد شد. لذا حتی­الامکان این صفحات در فایل ارائه نباشد.

تبصره 1: صفحه­ی عنوان، شامل عنوان ارائه(موضوع)، نام ارائه دهنده و استاد راهنما (در صورت نیاز)، از شمارش مستثنی خواهد بود.

تبصره 2: ارائه فقط با فایل ارسال شده در مهلت اعلامی انجام می­شود و لذا امکان تصحیح و یا تعویض فایل پس از مهلت اعلامی وجود ندارد.

3-    حضار در جلسه ملزم به رعایت سکوت کامل در جریان مسابقه هستند. با این وجود ارائه دهنده باید بر ارائه مسلط بوده و امکان تکرار ارائه وجود نخواهد داشت.

4-    زمان برای هر ارئه 180 ثانیه است و ثانیه های اضافه (حد اکثر تا 30 ثانیه) بصورت امتیاز منفی لحاظ خواهد شد.

5-    همه­ی ارائه­ها در تاریخ اعلامی و به ترتیبی که براساس قرعه اعلام خواهد شد، انجام می­گیرد. امتیازات در پایان هر ارائه توسط داوران اعلام شده و در پایان نفرات برتر جوایز خود را دریافت خواهند کرد.

12345