اخبار و رویدادها: بیانیه رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود به مناسبت روز دانشجو

بیانیه رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود به مناسبت روز دانشجو
شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۸- ۰۸:۴۸:۳۸

بیانیه رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود به مناسبت روز دانشجو

بیانیه رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود به مناسبت روز دانشجو

بیانیه رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود به مناسبت روز دانشجو

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود در این بیانیه آمده است:

شانزدهم آذر، یکی از روزهای افتخارآمیز تاریخ ایران و نماد مبارزه با استکبار است که در آن، جوانان آزادمرد و آگاه پرچم بیزاری از تاریکی ها، ظلم، استبداد و استکبار را بر دوش کشیده و چراغ بیداری و آزادی خواهی را روشن نگه داشتند.

دانشجو نماد زلالی، پاکی، آرمانخواهی، بیداری و مظهر تحولات اساسی در جامعه و  شانزدهم آذر، یادآور دلیری دانشجویان و روز تکریم از این قشر نخبه جامعه است. این چشمه جوشان استعداد، همچنان سرزنده  است و هر زمان که نیاز کشور اقتضاء کند، با وجود خویش درخت آزادی را آبیاری می کنند.

شانزدهم آذر سرآغاز حرکتی نوپا در مسیر استکبار ستیزی دانشجویان بود که با پیروزی انقلاب اوج گرفت و در گرماگرم حوادث پس از انقلاب به بلوغ رسید. این نسیم رحمت الهی بود که ذائقه عدالت خواه دانشجویان ایرانی را بیدار کرد و آنها را بر ضد استکبار برانگیخت. شانزدهم آذر نشان بارزی از نقش بی بدیل دانشجویان در شناخت ریشه های استعمار و مبارزه صادقانه با مصادیق استکبار است. مبارزه ای که تا امروز در عرصه های مختلف داخل و خارج از کشور ادامه داشته است.

اینجانب روز دانشجو را به عموم دانشجویان کشور به ویژه دانشجویان دانشگاه صنعتی شاهرود تبریک عرض می نمایم و آرزوی توفیق هر چه بیشتر شما عزیزان را از درگاه باریتعالی خواستارم. امیدوارم با همت و تلاشی مضاعف در جهت پیشرفت همه جانبه و تداوم عزت و اقتدار ایران عزیز بیش از پیش کوشا باشید.

 

محمد مهدی فاتح

رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود

 

12345