اخبار و رویدادها: دیدار هیات رئیسه و دانشكده علوم ریاضی دانشگاه صنعتی شاهرود

دیدار هیات رئیسه و دانشكده علوم ریاضی دانشگاه صنعتی شاهرود
سه شنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۸- ۱۰:۲۹:۵۴

دیدار هیات رئیسه و دانشكده علوم ریاضی دانشگاه صنعتی شاهرود

هیات رئیسه دانشگاه صنعتی شاهرود با رئیس و اعضای هیات علمی دانشکده علوم ریاضی این دانشگاه دیدار و گفتگو كردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، در ادامه سلسله جلسات دوره ای هیات رئیسه دانشگاه با شورای دانشكده ها، رئیس دانشگاه و اعضای هیات رئیسه روز دوشنبه 27 آبان ماه سال جاری از دانشكده علوم ریاضی این دانشگاه بازدید و با اعضای هیات علمی و رئیس این دانشكده دیدار و گفتگو كردند.

IMG_0001

در ابتدای جلسه دكتر مهدی قوتمند رئیس دانشكده علوم ریاضی ضمن خوش آمدگویی و تشكر از حضور هیأت رئیسه گزارشی در خصوص آمار دانشجویان در مقاطع مختلف تحصیلی، اعضای هیأت علمی، تعداد مقالات، برگزاری سمینار و همایش های آموزشی طی یك سال اخیر ارائه داد.

طی این دیدار رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود ضمن تشكر از رئیس دانشكده، مدیران گروه و اعضای هیأت علمی خاطر نشان كرد: این دیدار فرصت مغتنمی برای ارائه پیشنهادات و انتقادات اعضای هیأت علمی به منظور پیشرفت دانشگاه می باشد. ایشان با اشاره به كاربردی بودن و گستردگی رشته ریاضی به راه حل های مختلف درجذب دانشجوی بیشتر اشاره نمود و بیان کرد : دراین زمینه باید یکسری اقدامات عام و خاص انجام دهیم.

دکتر فاتح درادامه افزود: اقدامات عمومی که به صورت ستادی انجام شده شامل اختصاص خوابگاه به تمامی دانشجویان ،تسهیل در ایاب و ذهاب دانشجو و بحث کیفیت غذای دانشجویی است. ایشان در ادامه به داشتن دانشمند یک درصد برتر در این دانشکده، ارائه مقالات معتبر در ژورنال های بین المللی از سوی اعضای هیأت علمی و به تبع آن بالا بردن رتبه و جایگاه دانشگاه، به روز بودن اساتید با مطالعه و تحقیق و توجه به روش تحقیق و تدریس و نوآوری در این زمینه، معرفی رشته های جدید میان رشته ای و تقاضا محور ، برگزاری کنفرانس و عقد قراردادهای تحقیقاتی و  پژوهشی مختلف اشاره و تاکید نمود.

دکتر فاتح همچنین خاطر نشان كرد: امیدواریم با برنامه ریزی گروه همکارهای علمی و بین المللی دانشگاه و همكاری سایر دوستان زمینه های مناسب برای جذب بیشتر دانشجویان خارجی به ویژه در مقاطع تحصیلات تکمیلی فراهم شود.

در ادامه این دیدار اعضای هیأت علمی دانشکده نقطه نظرات و پیشنهادات خود را در جهت حل مسایل و مشکلات موجود بیان و اعضای هیات رییسه به پرسش های همکاران دانشکده پاسخ دادند.

12345