اخبار و رویدادها: کلاس های آموزشی قرآن کریم و طرح ملی تلاوت نور و ختم قرآن کریم

کلاس های آموزشی قرآن کریم و طرح ملی تلاوت نور و ختم قرآن کریم
سه شنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۸- ۱۵:۲۵:۴۹

کلاس های آموزشی قرآن کریم و طرح ملی تلاوت نور و ختم قرآن کریم

مدیریت برنامه ریزی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه کلاس های آموزشی قرآن کریم و طرح ملی تلاوت نور و ختم قرآن کریم را در سطح دانشگاه و خوابگاه های دانشجویی برگزار می نماید.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، کانون قرآن و عترت مدیریت برنامه ریزی فرهنگی و اجتماعی این دانشگاه در راستای ترویج فرهنگ قرآنی در سطح دانشگاه و خوابگاه های دانشجویی، اقدام به برگزاری کلاس های آموزشی قرآن کریم درزمینه های روخوانی، روانخوانی، تجوید، صوت و لحن و حفظ قرآن کریم می نماید.

این مهم در دو بخش خواهران و برادران از تاریخ 13/8/98 با حضور استاد سید یوسف حسینی و فاطمه محمد خانی، از اساتید برجسته شهرستان شاهرود برگزار می شود.

همچنین کانون قرآن و عترت مدیریت برنامه ریزی فرهنگی و اجتماعی در راستای ترویج فرهنگ قرآنی، طرح ملی تلاوت نور و ختم قرآن کریم را در سطح دانشگاه و خوابگاه های دانشجویی ویژه دانشگاهیان ( اساتید، کارکنان و دانشجویان) برگزار می نماید.

 این طرح از تاریخ 24 آبان ماه 1398 به مدت 8 ماه و با ارائه دفترچه های تلاوت از سوی آستان قدس رضوی، در کشور توزیع و اجرا می شود. طرح تلاوت نور در نظر دارد به صورت روزانه، قرآن کریم را به صورت دسته جمعی ختم نماید.

لازم به ذکر است در حال حاضر 240 دانشجو در دانشگاه و خوابگاه های دانشجویی در این طرح مبارک شرکت کرده اند، در این راستا متقاضیان گرامی می توانند جهت دریافت دفترچه به مدیریت فوق مراجعه نمایند.

12345