اخبار و رویدادها: آیین افتتاحیه هفتمین سمینار دو سالانه کمومتریکس

آیین افتتاحیه هفتمین سمینار دو سالانه کمومتریکس
چهارشنبه ۸ آبان ۱۳۹۸- ۱۵:۰۸:۱۶

آیین افتتاحیه هفتمین سمینار دو سالانه کمومتریکس

آیین افتتاح هفتمین سمینار دو سالانه کمومتریکس ایران به همت و میزبانی دانشکده شیمی دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، آیین افتتاح هفتمین سمینار دو سالانه کمومتریکس ایران به همت و میزبانی دانشکده شیمی این دانشگاه در محل آمفی تئاتر دانشکده مهندسی معدن، نفت و ژئوفیزیک با حضور بیش از 100 نفر از متخصصان این حوزه از سراسر کشور برگزار شد.

IMG_0122

IMG_0000IMG_0011

در ابتدای این مراسم دکتر منصور عرب چم جنگلی دبیر اجرایی این سمینار ضمن خیرمقدم به مدعوین، به بیان مختصری از روند اجرایی پرداخت و گفت: امور مربوط به این سمینار از فروردین ماه سال جاری با ارسال فراخوان به دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی آغاز شد. دکتر عرب به حضور ده نفر از متخصصین تراز اول کمومتریکس در این سمینار خبر داد.

در ادامه دکتر ناصر گودرزی دبیر علمی سمینار و همچنین معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی به عنوان نماینده ای از سوی هیئت رئیسه دانشگاه در این سمینار به ایراد سخنرانی پرداخت. ایشان ضمن معرفی اجمالی دانشگاه به جایگاه بین المللی دانشگاه صنعتی شاهرود اشاره نمود و خاطر نشان کرد: این دانشگاه بنا دارد تا با تقویت زیرساخت های موجود گامی موثر در راستای نیل به دانشگاه کار آفرین بردارد.

ایشان  همچنین کمومتریکس را یکی از جوان ترین شاخه های رشته شیمی تجزیه عنوان نمود و تاکید کرد: متخصصین ایرانی از جمله برترین های این علم در سطح دنیا به شمار می آیند.

در خلال این مراسم از سوی انجمن شیمی ایران از دبیر علمی و اجرایی این سمینار تقدیر به عمل آمد.

در ادامه این افتتاحیه دکتر عبدالهی به نمایندگی از انجمن شیمی ایران به عنوان دبیر کمیته کمومتریکس ایران و همچنین پروفسور تقی خیامیان عضو هیات علمی بازنشسته دانشگاه صنعتی اصفهان به عنوان پیشکسوت این حوزه به ایراد سخنرانی پرداختند.

لازم به ذکر است این سمینار در روزهای 8 و 9 آبان ماه جاری در دانشگاه صنعتی شاهرود در حال برگزاری می باشد.

12345