اخبار و رویدادها: آغاز سال تحصیلی با اردویی فرهنگی و مفرح ویژه نو دانشجویان

آغاز سال تحصیلی با اردویی فرهنگی و مفرح ویژه نو دانشجویان
شنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۸- ۱۵:۲۰:۳۹

آغاز سال تحصیلی با اردویی فرهنگی و مفرح ویژه نو دانشجویان

معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه صنعتی شاهرود با هدف شناساندن توانایی ها و قابلیت های كانون های فرهنگی و هنری، تشكل های دانشجویی و انجمن های علمی دانشجویی، اردوی فرهنگی تفریحی ویژه دانشجویان ورودی جدید را برگزار نمود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی این دانشگاه و با هدف شناساندن توانایی ها و قابلیت های كانون های فرهنگی و هنری، تشكل های دانشجویی و انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه، اردوی فرهنگی تفریحی ویژه دانشجویان ورودی جدید در روزهای پنجشنبه و جمعه 18 و 19 مهرماه 98 به ترتیب برای دانشجویان دختر و دانشجویان پسر،  در پردیس معدن آموزشی دانشگاه برگزار شد.

IMG_0160

IMG_0087

این اردو علاوه بر آشنایی دانشجویان با مراكز دانشجویی فعال دانشگاه توانست با حضور بخش های ورزشی و تفریحی فضایی فرهنگی و مفرح را برای دانشجویان رقم بزند.

برگزاری نمایشگاه معارفه و دستاوردهای كانون های فرهنگی و هنری دانشگاه شامل كارگاه های رایگان، مسابقات فرهنگی و هنری با اهدا جوایز در قالب كانون های قرآن و عترت با مسابقه جدول، كانون گردشگری با طرح سوالات ویژه این حوزه، كانون محیط زیست با مسابقه عكاسی از پردیس معدن آموزشی دانشگاه و مسابقه ای در خصوص جمع آوری زباله های اردو، كانون فیلم و عكس با مسابقه عكاسی سوژه های اردو، كانون هلال احمر به همراه برگزاری كارگاه آموزشی امداد و كمك های اولیه، كانون موسیقی با مسابقه شناخت موسیقی اصیل ایرانی، كانون مهر امام علی (ع) با معارفه كانون و سرگرمی های های متنوع و همچنین كانون دختران یاس كه در روز پنجشنبه ویژه دانشجویان دختر برگزار شد.

در اردوی روز پنجشنبه، دانشجویان دختر جدیدالورود دانشگاه با حضور در برنامه های متنوع كانون دختران یاس از جمله كارگاه های آموزش آشپزی، دفاع شخصی، زیور آلات، كوئیلینگ، طب سنتی و همچنین سرگرمی و بازارچه فروش دست سازه های دانشجویی روزی خاطره انگیز را برای خود رقم زدند.

شایان ذکر است تمامی غرفه ها با برگزاری مسابقات مربوط به موضوع غرفه خود و ارائه بن جایزه همراه بود که در این میان به بیش از 350 دانشجو جایزه تعلق گرفت. در پایان نیز با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی و همچنین مدیریت برنامه ریزی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه به عنوان میزبانان برنامه و همچنین معاون دانشجویی دانشگاه مراسم قرعه کشی انجام شد که در این میان به حدود 100 نفر از دانشجویان کوله پشتی ممهور به مهر دانشگاه صنعتی شاهرود تعلق گرفت.

IMG_0049

دكتر محمد مهدی فاتح رئیس دانشگاه به همراه هیات رئیسه با حضور در جمع دانشجویان جدیدالورود در دو روز برگزاری این اردو تفریحی پس از بازدید غرفه ها و گفتگو با دانشجویان در جریان روند برگزاری این اردو مفرح قرار گرفت.

در این اردوی تفریحی تعداد 500 دانشجوی پسر و 500 دانشجوی دختر شركت نمودند.

لازم به ذكر است این اردو در دو روز مجزا در پایان هفته، با حركت اتوبوس ها و انتقال دانشجویان در ساعت 9 صبح از مقابل خوابگاه های دانشجویی و سردرب پردیس مركزی به پردیس معدن آموزشی دانشگاه آغاز و پس از صرف نهار پایان پذیرفت.

12345