اخبار و رویدادها: آیین ورودی نودانشجویان سال تحصیلی ۹۹ – ۱۳۹۸ دانشگاه برگزار می شود.

آیین ورودی نودانشجویان سال تحصیلی ۹۹ – ۱۳۹۸ دانشگاه برگزار می شود.
شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۸- ۱۰:۳۷:۳۵

آیین ورودی نودانشجویان سال تحصیلی ۹۹ – ۱۳۹۸ دانشگاه برگزار می شود.

آیین ورودی نودانشجویان سال تحصیلی ۹۹ – ۱۳۹۸ دانشگاه صنعتی شاهرود، صبح روز دوشنبه 15 مهر ماه جاری در محل تالار شقایق ها برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، آیین ورودی نودانشجویان این دانشگاه بر اساس سه فاکتور اصلی آشنا ساختن، افق بخشیدن و راهی کردن نو دانشجویان در مسیر علم آموزی، ساعت 9:30 صبح روز دوشنبه 15 مهر ماه جاری در محل تالار شقایق ها برگزار می شود.

در بخشی از دستورالعمل معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم مبنی بر برگزاری این آیین در دانشگاه ها، آمده است: «افق بخشی، ترسیم چشم اندازی از زندگی است که از منظر دانشگاه قابل تصور است. بی شک بخش عمده ای از اندوخته سرمایه فرهنگی دانش آموختگان دانشگاه ها در زندگی اجتماعی، حاصل زندگی در دانشگاه و کسب معرفتی است که از این فرصت فراهم شده است.

پاسداشت دانشجویان ممتاز و افرادی که با تلاش، رتبه برتر کنکور را کسب کرده اند، پخش سرود رسمی دانشگاه با هدف ماندگارسازی شنیداری دانشگاه در ذهن نودانشجویان، فرایند آشناسازی و مرتبط کردن نودانشجویان با بخش های مختلف، از جمله برنامه های این مراسم است.

برگزاری آیین ورودی نودانشجویان محورهایی را مانند ایجاد روحیه نشاط و طراوت در نودانشجویان و ثبت خاطره ای ماندگار از آغاز تحصیلی را دنبال می کند.

همچنین ایجاد انگیزه و رغبت برای جستجوی دانش و نیل به سوی جنبه های مثبت اخلاقی در آغازین روزهای دانشجویی، دغدغه مند کردن نودانشجویان نسبت به رویه های کلان علمی، تبیین نقش و جایگاه آنان در نقشه علمی کشور از جمله اهداف دیگر برگزاری این مراسم است.

لازم به ذکر است، ساعت 9 روز دوشنبه 15 مهر ماه 98 با حضور مسئولین و دانشجویان در یادمان شهدا پردیس مهندسی و فناوری های نوین دانشگاه و ادای احترام به مقام شامخ شهدا این مراسم رسما آغار و سپس ادامه مراسم در تالار شقایقها برگزار خواهد شد.

12345