اخبار و رویدادها: مراسم تکریم و معارفه معاون اداری و مالی دانشگاه صنعتی شاهرود

مراسم تکریم و معارفه معاون اداری و مالی دانشگاه صنعتی شاهرود
شنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۸- ۱۴:۴۳:۲۷

مراسم تکریم و معارفه معاون اداری و مالی دانشگاه صنعتی شاهرود

 مراسم تکریم دکتر محمد علی مولائی معاون اداری و مالی و معارفه دکتر رضا شیخ معاون اداری و مالی جدید دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، صبح روز شنبه 16 شهریور ماه جاری مراسم تکریم دکتر محمد علی مولائی معاون اداری و مالی و معارفه دکتر رضا شیخ معاون اداری و مالی جدید این دانشگاه در محل سالن کوثر برگزار شد. در این مراسم که با حضور رئیس دانشگاه، معاون پژوهش و فناوری، معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی، روئسای دانشکده ها و همچنین مدیران این حوزه برگزار شد، دکتر محمد مهدی فاتح از زحمات دکتر مولائی در زمان تصدی این سمت قدردانی نمود.

IMG_0033

 

دکتر فاتح، در این مراسم ضمن قدردانی از تلاش‌ها و زحمات ایشان طی ده سال گذشته و همچنین دو دهه فعالیت اجرایی در دانشگاه، حضور وی را در شرایط های مختلف و بحران های مالی اخیر سیستم های دولتی مغتنم دانست و گفت: اقدامات ارزنده‌ای در دوران تصدی دکتر مولائی صورت گرفت و ایشان کارنامه ای درخشان از خود به یادگار گذاشت.

رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود در ادامه ضمن تقدیر از دکتر شیخ به واسطه پذیرش این مسئولیت، به سابقه درخشان ایشان در پست های اجرایی در سطح دانشگاه اشاره نمود و افزود: با توجه به تخصص علمی و تجربه‌های ارزشمند دکتر شیخ امید داریم این معاونت همچون گذشته به خوبی در مسیر پیشبرد اهداف دانشگاه حرکت نماید.

 

حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای فندرسکی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه نیز با اشاره به اقدامات شایسته و اخلاق نیک دکتر مولائی در زمان انجام مسئولیت، خاطرنشان کرد: تاکنون کارهای بسیار خوبی در این حوزه صورت گرفته و بسترهای مناسبی ایجاد شده است که امید دارم در ادامه این مسیر با شایستگی تمام ادامه می یابد.

ایشان با بیان روایتی در خصوص اهمیت مسئولیت پذیری، داشتن نگاه خدمت در زمان قبول مسئولیت را بسیار ارزشمند عنوان نمود و گفت: عزم و اراده برای گشایش کار ارباب رجوع در زمان مسئولیت لطف بزرگی است که خداوند عطا نموده است و امید داریم با ویژگی های بارز مدیریتی دکتر شیخ به درستی همچون گذشته در دانشگاه به انجام خدمت بپردازند.

دکتر مولائی در ادامه ضمن تشکر از همکاری تمام حوزه های دانشگاه، بالاخص حوزه معاونت اداری و مالی در طی ده سال گذشته، به انجام کار با نیت خیر تاکید نمود و اذعان داشت: انجام درست مسئولیت به نوعی ذخیره آخرت است و امیدوارم توانسته باشم در دوران تصدی مسئولیت معاونت اداری و مالی دانشگاه به حق انجام وظیفه کرده باشم. ایشان در ادامه از انتخاب شایسته دانشگاه برای انتصاب دکتر شیخ تقدیر نمود و برای ایشان در انجام وظایف محوله آرزوی توفیق کرد.

IMG_0000

دکتر شیخ معاون اداری و مالی جدید دانشگاه نیز در این نشست ضمن تقدیر از اعتماد دانشگاه، گفت: از دکتر مولائی به خاطر زحمات و اقدامات ارزنده در دوران تصدی این سمت قدردانی می‌ نمایم و امید دارم همچون ایشان در پایان دوره سربلند باشم. دکتر شیخ تنوع بخشی در درآمد را با توجه به وضعیت کنونی کشور یک اصل عنوان نمود و خاطر نشان کرد: با توجه به پتانسیل های موجود در استان و شهرستان امیدواریم بتوانیم دغدغه های نیروی انسانی دانشگاه را به درستی و به موقع رسیدگی کنیم.

در ادامه این آئین دکتر ناصر گودرزی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی، دکتر دستفان معاون پژوهش و فناوری، مهندس صادقی مدیر دفتر فنی و طرح های عمرانی، منصور غنیئی مدیر امور مالی، مهندس پندارپور مدیر امور اداری، دکتر مجتبی غیاثی رئیس دانشکده مهندسی صنایع و مدیریت، مهندس میرزایی مدیر برنامه، بودجه و تحول اداری و دکتر آقاجانی مشاور و رئیس دفتر ریاست و روابط عمومی دانشگاه از زحمات دکتر مولائی طی ده سال خدمت قدردانی نموده و برای دکتر شیخ جهت ادامه این مسیر آرزوی موفقیت نمودند.

IMG_0160

IMG_0182

IMG_0202

در پایان با اهدا هدیه ی از زحمات دکتر مولائی و قبول مسئولیت دکتر شیخ تقدیر به عمل آمد.

 

 


کلمات کلیدی: #معارفه#معاون#اداری ومالی# انتصاب#تودیع
12345