اخبار و رویدادها: بزرگداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان برای اولین بار در شاهرود

بزرگداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان برای اولین بار در شاهرود
چهارشنبه ۶ شهریور ۱۳۹۸- ۱۲:۲۸:۵۴

بزرگداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان برای اولین بار در شاهرود

به همت صندوق بازنشستگی کشوری استان سمنان و با همکاری دانشگاه صنعتی شاهرود، چهاردهمین گرامیداشت روز خانواده و تکریم از بازنشستگان استان سمنان برای اولین بار در شهرستان شاهرود در محل تالار شقایق های این دانشگاه برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، به همت صندوق بازنشستگی کشوری استان سمنان و با همکاری دانشگاه صنعتی چهاردهمین گرامیداشت روز خانواده و تکریم از بازنشستگان استان سمنان برای اولین بار در شهرستان شاهرود پیش از ظهر 5 شهریور ماه سال جاری با حضور بازنشستگان و مسئولین شهرستانی و استانی در محل تالار شقایق های این دانشگاه با حضور دکتر سعدالدین مدیر کل دفتر برنامه ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری سمنان، مهندس نیکدل مدیر کل صندوق بازنشستگی استان سمنان، مهندس اختری فر رئیس شورای موقت کانون های بازنشستگی، مهندس احمدی شهردار شاهرود، دکتر سید حسن حسینی شاهرود نماینده مرم شهرستان های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی، دکتر محمد مهدی فاتح رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود، رئسای کانون های بازنشستگی و بازنشستگان برگزار گردید.

IMG_0165

 دکتر فاتح: قدرشناسی از بازنشسته ها یعنی تحکیم خانواده

در ابتدای این مراسم دکتر محمد مهدی فاتح رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود ضمن خیر مقدم به بازنشستگان و تبریک هفته دولت، بیان داشت: قدرشناسی از بازنشسته ها یعنی تحکیم خانواده و توجه به خانواده یعنی اینکه بازنشسته ها را دریابیم.

دکتر فاتح در این جلسه ضمن تاکید بر بهره مندی از ظرفیت و توانمندی های بازنشستگان، اظهار خرسندی کرد: خدارا شاکریم که در دانشگاه تمام سعی خود را برای حفظ منزلت بازنشستگان نموده ایم. ایشان به هم فکری و هم افزایی در خصوص رفع مشکلات بازنشستگان پرداخت و گفت: توجه به بازنشستگان باید نهادینه شود و پیگیری امورات این عزیران را باید به سمت مجلس برد و قانونی و عملیاتی کرد.

بازنشستگان به عنوان کوله باری از تجربه

رئیس دانشگاه بازنشستگان را کوله باری از تجربه برای مجموعه های خودشان عنوان نمود و افزود: امیدواریم از پتانسیل  این قشر زحمتکش به خصوص در عرصه کارآفرینی و اشتغال جوانان به درستی استفاده گردد.

IMG_0083

بهترین نقش برای تحیکم پیوندها بر عهده بازنشستگان است.

دکتر فاتح به قدردانی ریش سفیدان جامعه در سازمان ها و خانواده ها تاکید نمود و عنوان کرد: درختی که در حال حاضر در مجموعه ها رشد کرده است حاصل تلاش و زحمات بازنشستگان در سالهای گذشته می باشد.

IMG_0122

در ادامه مهندس نیکدل مدیر کل صندوق بازنشستگی کشوری استان سمنان ضمن خیر مقدم و گرامیداشت این روز به حضور 20 هزار بازنشسته در استان اشاره نمود و خاطر نشان کرد: با توجه به استقبال خوب بازنشستگان شاهرودی و همچنین تجربه خوب همایش آلزایمر در شاهرود توانستیم با همکاری دانشگاه صنعتی برای اولین این مراسم را در شاهرود برگزار کنیم. ایشان در ادامه به بیان خدمات مختص بازنشستگان در استان و همچنین دغدغه های مربوط به این قشر پرداخت.

دکتر سعدالدین مدیر کل دفتر برنامه ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری سمنان نیز در این آیین ضمن تقدیر و تکریم عزیزان ارشد دستگاه­ های اجرایی، بازنشستگی را فرآیند بزرگی از زندگی عنوان نمود و گفت: این مرحله از زندگی فرآیند تحول آفرین برای ساختن خانواده به حساب می آید.

دکتر سعدالدین از کانون های بازنشستگی استان که خود متولی حفظ و نگهداری نقش والای بازنشستگی می باشند تقدیر نمود.

IMG_0315

دکتر سید حسن حسینی شاهرود نماینده مرم شهرستان های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی نیر با حضور در این مراسم ضمن گرامیداشت شهدا به خصوص شهدای دولت، شهیدان رجایی و با هنر به بازنشستگان حاضر در جلسه طی نمودن سالیان سال تلاش و خدمت در دستگاه های اجرایی را ارزشمند و قابل تقدیر عنوان نمود.

تقدیر از دکتر فاتح به پاس همراهی و همکاری جهت برگزاری این مراسم، تجلیل از نخبگان بازنشسته در 6 بخش، تقدیر از بازنشستگان آزاده، تقدیر از بازنشستگان ورزشگار، تقدیر از روئسای کانون های بازنشستگی استان، شعر خوانی آقای لطفی بازنشسته دانشگاه صنعتی شاهرود، اجرای گروه همسرای میعاد از کارکنان این دانشگاه و اجرای موسیقی دانشجویی توسط کانون موسیقی اداره کل امور فرهنگی دانشگاه از دیگر برنامه های این مراسم بود.

IMG_0398

12345