اخبار و رویدادها: پایان سی امین مسابقات دانش آموزان دختر سراسرکشور در دانشگاه

پایان سی امین مسابقات دانش آموزان دختر سراسرکشور در دانشگاه
شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۸- ۰۰:۰۳:۴۷

پایان سی امین مسابقات دانش آموزان دختر سراسرکشور در دانشگاه

آیین اختتامیه سی‌امین دوره مسابقات ورزشی دانش‌آموزان دختر سراسر کشور در سالن فجر دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، ظهر روز جمعه 25 مرداد ماه جاری آیین اختتامیه سی‌امین دوره مسابقات ورزشی دانش‌آموزان دختر سراسر کشور در سالن فجر این دانشگاه با حضور مسئولان شهرستان شاهرود و استان سمنان برگزار شد.

هدف اصلی مسابقات ارتقا سواد حرکتی دانش آموزان است.

محمد دستورانی مدیر کل آموزش و پرورش استان سمنان در مراسم اختتامیه این مسابقات در دو رشته والیبال و فوتسال ضمن بیان اینکه همه برنده این بازی ها بودند، ابراز داشت: هدف اصلی برگزاری مسابقات توجه ویژه به نشاط، سلامت جسمی و روحی و ارتقا سواد حرکتی است.

وی با بیان اینکه برگزاری این مسابقات در راستای تحقق ساحت زیستی صورت گرفت، افزود: یکی دیگر از اهداف این مسابقات توجه به محیط زیست بود که شعار دانش آموز ورزشکار، دوستدار محیط زیست انتخاب شد تا این موضوع مد نظر ورزشکاران واقع شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان سمنان ضمن بیان اینکه با توجه به اقلیم، شرایط آب و هوایی و امکانات و تجهیزات، میزبانی مسابقات به استان سمنان و شهر زیبای شاهرود داده شد، افزود: امیدواریم این میزبانی مورد رضایت تیم ها واقع شده باشد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان سمنان با بیان اینکه در این چند روز رنگین کمانی از اقوام را شاهد بودیم، اضافه کرد: این یکی از ظرفیت های مهم برای شهرستان شاهرود محسوب می شود که از همین تریبون باید از همه دست‌اندرکاران این مجموعه تقدیر کرد. وی همچنین افزود: ورزش و تربیت بدنی یکی از ساحت های شش گانه نظام تعلیم و تربیت است.

تبادل فرهنگ از جمله مهمترین اهداف این مسابقات بود.

به گفته دکترعلیرضا حاجی قاسمی معاون تربیت بدنی مدیر کل آموزش و پرورش استان سمنان هزار ورزشکار، مربی، داور در این مسابقات حضور داشتند.

علیرضا حاجی قاسمی در مراسم اختتامیه سی امین دوره مسابقات ورزشی دختران دانش آموز به میزبانی شاهرود بابیان اینکه امیدواریم این مسابقات توانسته باشد خاطرات خوش ورزشی را ایجاد کرده باشد، ابراز داشت: این دانش آموزان به عنوان سفیران فرهنگی سراسر کشور محسوب می شوند.

وی با بیان اینکه سفره ای که پهن شد فرصت و مجالی را فراهم نمود تا همه اقوام دور هم جمع شوند، افزود: تبادل فرهنگ از جمله مهمترین اهداف این دور از مسابقات بود.

معاون تربیت بدنی مدیر کل آموزش و پرورش استان سمنان با بیان اینکه مهمترین هدف وحدت انسجام برای ایران اسلامی است، ابراز داشت: امیدواریم این مسابقات بهانه و بستری برای تیم های ملی و پایه را فراهم کرده باشد.

 

12345