اخبار و رویدادها: برگزاری آیین معارفه انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه

برگزاری آیین معارفه انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه
یکشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۸- ۱۵:۱۵:۳۱

برگزاری آیین معارفه انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه

معارفه انجمن‌های علمی دانشجویی و جلسه توجیهی در خصوص قوانین انجمن‌های دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، آیین معارفه و و جلسه توجیهی در مورد قوانین انجمن‌های علمی دانشجویی جدید  دانشگاه ساعت 11 روز چهارشنبه 22 خرداد ماه جاری با حضور  مدیر و کارشناس انجمن‌های علمی دانشجویی در محل تالار لاله برگزار شد.

photo_۲۰۱۹-۰۶-۱۲_۱۴-۴۸-۴۴

انجمن‌های علمی دانشجویی به منظور ایجاد زمینه‌های مناسب برای شکوفایی استعدادها و بروز خلاقیت علمی دانشجویان و بهره گیری از توانمندی ها در تحقق و تقویت فضای علمی دانشگاه، افزایش مشارکت جمعی و داوطلبانه دانشجویان در فعالیت‌های علمی به منظور ترویج فرهنگ کارگروهی، تکمیل رسالت های دانشگاه در تربیت نیروی انسانی متخصصِ توانمند با رویکرد فرصت دهی و اعتماد و تقویت و تحکیم پیوندهای نظام آموزش عالی با بخش‌های مختلف جامعه و مجامع علمی ملی و بین المللی تشکیل شده‌اند.

در این مراسم پیرامون قوانین حاکم بر انجمن‌های علمی دانشجویی و آیین‌نامه‌های مربوطه، ملاک‌ها و ویژگی‌هایی افراد در انجمن‌های علمی دانشجویی صحبت شد و به وظایف انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه پرداخته شد.

در این جلسه طبق ملاک هایی از جمله کمیت‌، کیفیت و نظم در فعالیت‌ها و همچنین میزان هماهنگی با دفتر مدیریت در اجرای برنامه‌ها از سه دبیر و 1 انجمن علمی دانشجویی برتر تقدیر به عمل آمد.

دبیر برتر اول: امیر مهدوی انجمن مکانیک

دبیر برتر دوم: جعفر مهدیزاده انجمن حسابداری و اقتصاد

دبیر برتر سوم: سجاد باقری انجمن زبان و سیده‌راضیه حسینی انجمن فیزیک و نجوم به صورت مشترک

انجمن برتر: انجمن علمی دانشجویی مکانیک که از 5 فعال این انجمن امیر مهدوی، سجاد زهانی، علی غلامی، محمدرضا عطاری و زهرا محمدی تقدیر به عمل آمد.

لازم به ذکر است که مدیریت انجمن‌های علمی در تلگرام کانالی ندارد و تنها مرجع اطلاع‌رسانی مدیریت انجمن‌های علمی، کانال anjoman.sut@ در پیام‌رسان ایرانی سروش است.

12345