اخبار و رویدادها: دوره آموزشی با هدف ارتقاء كيفيت نحوه خدمت رساني پرسنل خدمتگزار

دوره آموزشی با هدف ارتقاء كيفيت نحوه خدمت رساني پرسنل خدمتگزار
شنبه ۴ خرداد ۱۳۹۸- ۱۴:۰۰:۱۶

دوره آموزشی با هدف ارتقاء كيفيت نحوه خدمت رساني پرسنل خدمتگزار

در جهت ارتقاء كیفیت نحوه خدمت رسانی پرسنل خدمتگزار، دوره آموزشی با محوریت "پذیرایی، آداب معاشرت حرفه ای و آموزش شرح وظایف خدمتگزار" در دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، دوره آموزشی با محوریت "پذیرایی، آداب معاشرت حرفه ای و آموزش شرح وظایف خدمتگزار" در جهت ارتقاء كیفیت نحوه خدمت رسانی پرسنل خدمتگزار دانشگاه، روز شنبه 4 خرداد ماه جاری از ساعت 8 صبح لغایت 17 در محل سالن لاله واقع در اداره کل امور فرهنگی دانشگاه برگزار گردید.

IMG_0002

IMG_0008

IMG_0000

اهمیت كیفیت نحوه خدمت رسانی پرسنل خدمتگزار

آیا نیروهای خدمتگزار دانشگاه جهت برگزاری مراسم ها و جلسات کاری و اداری آموزش خاصی برای تشریفات دیده اند؟ آیا می دانند نحوه چیدمان و میزآرایی چگونه باید باشد؟ در موقع ورود و خروج چگونه استقبال و بدرقه نمایند؟ بهداشت و نظافت فردی، محیطی و وسایل مورد استفاده در مراسم ها و جلسات چگونه باشد؟

بعد از مدیران برگزارکننده معمولاً بیشترین افرادی که در مراسم ها و مناسبت ها به چشم می آیند نیروهای خدمتگزار و پرتلاش دانشگاه هستند.

در این دوره آموزشی که به همت مدیریت امور اداری دانشگاه برگزار شد جابر مرتضائی موسس و مدیر تیم کارکنان پنج ستاره به عنوان مدرس این دوره آموزشی با توجه به این موضوع که رعایت کردن اصول تشریفاتی به این معنی نیست که افراد، آداب و سنت های ملی و مذهبی را کنار بگذارند بلکه  باید طبق اصول سازمانی که نشان دهنده هویت سازمانی است رفتار کنند، به بیان نکات مورد نیاز در خصوص تشریفات مرتبط با شرح وظایف خدمتگزاران دانشگاه پرداخت و حاضرین در سالن نیز بخشی از موارد مطرح شده را به صورت عملی ارائه نمودند.

محمد علی حسن پور رئیس اداره امور عمومی و خدمات دانشگاه به اهمیت برگزاری چنین دوره های آموزشی تاکید نمود و عنوان کرد: بالا بردن سطح ارتقا حرفه ای پرسنل خدمتگزار از جمله اهداف اصلی این دوره بوده است. وی به ادامه برگزاری این دوره در روز یکشنبه 5 خرداد 98 اشاره نمود و گفت: پس از پایان این دوره با توجه به شناخت قبلی از نیروها و دارا بودن شرایط لازم  تعدادی از نیروهای دوره دیده در قالب تیم تشریفات دانشگاه برای خدمت رسانی مناسب در طول برنامه های متعدد انتخاب می گردند.

 

12345