اخبار و رویدادها: برگزاری جشنواره غذای طیبات دانشجویی در دانشگاه صنعتی شاهرود

برگزاری جشنواره غذای طیبات دانشجویی در دانشگاه صنعتی شاهرود
یکشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸- ۱۲:۲۹:۲۸

برگزاری جشنواره غذای طیبات دانشجویی در دانشگاه صنعتی شاهرود

به مناسبت هفته خوابگاه ها جشنواره غذاي طيبات دانشجويي با حضور 300 دانشجو دختر در دانشگاه صنعتي شاهرود برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، جشنواره غذای طیبات دانشجویی ویژه خواهران عصر روز چهارشنبه 11 اردیبهشت ماه جاری در سه بخش پیش غذا، غذای اصلی و دسر به همت امور دانشجویی دانشگاه و با حضور هیئت رئیسه، مدیران، اساتید، کارمندان، دانشجویان دختر و داوران در مجموعه آفتاب خوابگاه هفتم تیر برگزار گردید.

رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود در این جشنواره ضمن تقدیر از تلاش‌های عوامل برگزاری، ایجاد فضایی توام با شادی و نشاط در کنار محیطی مناسب جهت تحصیل را دغدغه دانشگاه دانست و عنوان کرد: ما در دانشگاه در تلاش هستیم فضایی مناسب برای شما ایجاد نماییم تا بهترین روز‌ها را در دانشگاه صنعتی شاهرود سپری کنید.

دکتر فاتح جشنواره غذای دانشجویی را به عنوان یکی از پرنشاط‌ترین و تاثیرگذارترین فعالیت‌های فوق برنامه دانشجویی عنوان کرد و گفت: به لطف خدا و تلاش همکاران در حوزه امور دانشجویی جشنواره غذای طیبات دانشجویی از جمله برنامه‌هایی است که با استقبال خوبی از سوی دانشجویان همراه بوده است.

IMG_0127

دکتر احمد واعظیان مدیر امور دانشجویی دانشگاه در این جشنواره ضمن خیرمقدم و تقدیر از عوامل برگزاری، رعایت سادگی، سلامت، طعم و تزئین در غذا‌های شرکت کنندگان و مشارکت فعال دانشجویان را از مهمترین دلایل جذابیت این جشنواره عنوان نمود که خوشبختانه برای پنجمین سال در دانشگاه برگزار گردیده است.

مدیر امور دانشجویی دانشگاه هدف از برگزاری این جشنواره را آشنایی با غذا‌های بومی و محلی دانشجویان و همچنین ایجاد فضایی پر نشاط در دانشگاه مطرح نمود.

وی با ابراز خرسندی از مشارکت بیش از ۳0۰ دانشجو دختر و تعداد190 نوع غذا در این جشنواره، بیان کرد: غذای بومی و محلی با ارزش غذایی بالا، در دسترس و ارزان بودن مواد اولیه، کیفیت نهایی و مزه غذا و روش پخت بهداشتی و سالم از جمله پارامتر‌های ارزیابی این جشنواره غذایی است.

IMG_0000

محبوبه وحیدنیا طی گفتگو با کارشناس روابط عمومی ضمن تقدیر از اداره کل امور فرهنگی و تربیت بدنی دانشگاه به برنامه های جانبی این جشنواره اشاره نمود و گفت: ورکشاپ کوئلینگ اموزش، ورکشاپ سوخت نگار، ورکشاپ نقاشی با اسپره، ورکشاپ اموزش زیورآلات دخترانه، ورکشاپ خوشنویسی، ورکشاپ آموزش دفاع شخصی، ایستگاه پایش سلامت دانشجویان، کارگاه اموزش با رویکرد نوین مقابله با ویروس Hiv، ایستگاه پذیرایی، ایستگاه بازی و سرگرمی دومینو و غرفه بیعت با امام زمان (عج) بخش های متنوع جشنواره غذای دانشجویی سال 98 دانشگاه بود. 

 ایشان همچنین ادامه داد: طبخ آش، پخت نان محلي، آتش بازي، چاي دودي، تقدير از پرسنل حوزه دانشجويي و تقدير از برگزيدگان غذاي سالم دانشجویی، ايجاد نمايشگاه صنايع دستي توسط دانشجويان و نمايشگاه کتاب، اجراي برنامه برايتونيک و اجراي گروه سما و بازديد از اتاق های نمونه و تقدیر از اتاق های برگزیده توسط مسئولین از دیگر بخش‌های این جشنواره بود.

IMG_0141

 

IMG_0028

IMG_0002

12345