اخبار و رویدادها: بازدید دانش آموزان سال آخر دبیرستان نمونه دولتی بسطام از دانشگاه صنعتی شاهرود

بازدید دانش آموزان سال آخر دبیرستان نمونه دولتی بسطام از دانشگاه صنعتی شاهرود
چهارشنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸- ۱۴:۲۷:۵۵

بازدید دانش آموزان سال آخر دبیرستان نمونه دولتی بسطام از دانشگاه صنعتی شاهرود

دانش‌آموزان دبیرستان پسرانه نمونه دولتی امام علی (ع) بسطام به همراه معاون خود از بخش‌های مختلف دانشگاه صنعتی شاهرود بازدید نمودند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، در راستای معرفی امکانات، دستاوردها و به منظور افزایش تعامل بین دانشگاه و آموزش و پرورش و آشنایی دانش آموزان با محیط علمی و دانشگاهی، 4 اردیبهشت ماه جاری محصلان سال آخر دبیرستان  پسرانه نمونه دولتی امام علی (ع) بسطام از امکانات، ظرفیت ها و توانمندی های دانشگاه بازدید به عمل آوردند.

بازدید دانش‌آموزان از دانشگاه‌ها و به خصوص دانشگاه صنعتی شاهرود که یک ظرفیت بی‌نظیر در کشور است، می‌تواند به روند آشنایی بیشتر جوانان مشتاق به تحصیل کمک کرده و نزدیکی محل تحصیل با محل زندگی فرصتی است که این دانشگاه برای شهروندان فراهم آورده است، در همین راستا هدف از این بازدید ایجاد انگیزه برای ادامه تحصیل در سطوح دانشگاهی و انتخاب این دانشگاه بعنوان یکی از اولویت های تحصیل می باشد.

لازم به ذکر است به گفته مدیر این دبیرستان پس از بازدید سال گذشته، بیش از 70 در صد دانش آموزان سال آخر این دبیرستان در حال حاضر دانشجوی این دانشگاه می باشند.

photo_۲۰۱۹-۰۴-۲۴_۱۱-۱۶-۴۱photo_۲۰۱۹-۰۴-۲۴_۱۱-۱۶-۵۱photo_۲۰۱۹-۰۴-۲۴_۱۱-۱۶-۳۵photo_۲۰۱۹-۰۴-۲۴_۱۱-۱۶-۳۱photo_۲۰۱۹-۰۴-۲۴_۱۱-۱۶-۱۹photo_۲۰۱۹-۰۴-۲۴_۱۱-۱۶-۱۳photo_۲۰۱۹-۰۴-۲۴_۱۱-۱۶-۰۶

12345