اخبار و رویدادها: دیدار هیات رئیسه دانشگاه با جانبار علی سلمانی به مناسبت روز جانباز

دیدار هیات رئیسه دانشگاه با جانبار علی سلمانی به مناسبت روز جانباز
چهارشنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۸- ۱۵:۱۱:۱۷

دیدار هیات رئیسه دانشگاه با جانبار علی سلمانی به مناسبت روز جانباز

همزمان با ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز، اعضای هیات رئیسه و تعدادی کارمندان دانشگاه صنعتی شاهرود با خانواده جانباز علی سلمانی کارمند بازنشسته این دانشگاه دیدار کردند. 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، پیش از ظهر روز چهارشنبه 21 فروردین ماه سال جاری، همزمان با ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز اعضای هیات رئیسه و تعدادی کارمندان دانشگاه با خانواده جانباز علی سلمانی کارمند بازنشسته این دانشگاه دیدار کردند.

حجت الاسلام و المسلمین ابوالفضل فندرسکی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ضمن تبریک ولادت حضرت عباس (ع) و روز جانباز از صبر، ایثار و فداکاری‌های خانواده معظم جانبازان تقدیر نمود.

وی با تاکید بر توفیق قرارگیری در مسیر سعادت واقعی و بیان روایتی از پیامبر اکرم(ص) به اجر اخروی جانبازان اشاره نمود و خاطر نشان کرد: امنیت و آرامش کشور و اقتدار نظام اسلامی مرهون جانفشانی عزیزانی است که دفاع از میهن و اسلام را بر رفاه خود و خانواده ترجیح دادند و تمام توان و هستی خود که همانا جان شیرین شان بود را در طبق اخلاص گذاشتند و برای اسلام تقدیم کردند.

IMG_0044

دکتر محمد مهدی قاتح رئیس دانشگاه نیز در این دیدار صمیمی ضمن تبریک روز جانباز و ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع)، گفت: جانبازان و همه کسانی که در راه دفاع از دین و وطن از خودگذشتگی کردند، اجر بزرگی نزد خداوند دارند. ایشان همچنین ابراز داشت:خانواده جانبازان و به ویژه همسران جانبازان نیز که پا به پای آنان سختی‌های جانبازی را متحمل می‌شوند، به اندازه همان جانباز و چه بسا بیشتر، نزد خدا اجر و در دنیا و آخرت، عزت دارند.

دکتر فاتح اهمیت توجه به موضوع جانبازی را بالاتر از تقدیر جانبازان عنوان نمود و خواستار دستیابی به شناخت و معرفت کافی در خصوص جانبازان و جایگاه ارزشمندشان شد.

رئیس دانشگاه همچنین ضمن تقدیر از شجاعت های خالصانه شهدا و ایثارگران در زمان دفاع مقدس، بر تلاش جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و رفع مشکلات این اقشار تاکید نمود.

در پایان دکتر فاتح با اهداء لوحی از ایثارگری و صبر و استقامت این جانباز و خانواده‌ ایشان تقدیر به عمل آورد.

 

IMG_0047

IMG_0092

12345