اخبار و رویدادها: برگزاری بخش آوایی سی و چهارمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان سرار كشور

برگزاری بخش آوایی سی و چهارمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان سرار كشور
دوشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۷- ۱۵:۱۳:۰۵

برگزاری بخش آوایی سی و چهارمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان سرار كشور

مرحله درون دانشگاهی بخش آوایی سی و چهارمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان سرار كشور، طبق آئین نامه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و به همت مدیریت برنامه ریزی، فرهنگی و اجتماعی و كانون قرآن و عترت دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، مرحله درون دانشگاهی بخش آوایی سی و چهارمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان سرار كشور، طبق آئین نامه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و به همت مدیریت برنامه ریزی، فرهنگی و اجتماعی و همچنین كانون قرآن و عترت دانشگاه، با حضور حاج احمد خدابخشیان، فاطمه خدابخشیان، مهدی وفائی نژاد، سید یوسف حسینی داوران و اساتید قرآن شهرستان شاهرود،اسفند ماه سال جاری در محل تالار اقاقیا دانشگاه برگزار گردید.

مرحله درون دانشگاهی این مسابقات با حضور 20 شركت كننده و با هدف ترویج آموزه های دینی و قرآنی در دانشگاه ها، فراهم آوردن زمینه ای جهت انس بیش از پیش دانشجویان با كلام انسان ساز الهی و مفاهیم تعالی بخش آن و همچنین نشر و بسط فضای معنوی و عطرآگین قرآن و عترت در محیط دانشگاهی در 9 رشته قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ 5 جزء، حفظ 10جزء، حفظ 20 جزء، حفظ كل، اذان، دعا، مناجات خوانی و تواشیح برگزار گردید.

همچنین امروز ظهر بخش معارف قرآنی و سیره معصومین این دور از مسابقات با حضور 51 نفر از علاقه مندان این حوزه در 9 رشته در تالار اقاقیا برگزار گردید.

لازم به ذكر است مرحله منطقه مسابقات نیمه دوم فروردین ماه و نیمه اول ادیبهشت 98، مرحله سراسری شهریور 98 و مرحله ملی پاییز 98 برگزار می گردد.

photo_۲۰۱۹-۰۳-۱۱_۰۹-۱۴-۱۲

1

12345