اخبار و رویدادها: دیدار هیات رئیسه دانشگاه صنعتی شاهرود با اعضای هیأت علمی دانشكده علوم زمین

دیدار هیات رئیسه دانشگاه صنعتی شاهرود با اعضای هیأت علمی دانشكده علوم زمین
دوشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۷- ۱۵:۰۱:۴۹

دیدار هیات رئیسه دانشگاه صنعتی شاهرود با اعضای هیأت علمی دانشكده علوم زمین

هیات رئیسه دانشگاه صنعتی شاهرود با اعضای هیأت علمی دانشكده علوم زمین این دانشگاه طی جلسه ای دیدار و گفتگو كردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، دكتر محمد مهدی فاتح به همراه اعضای هیات رئیسه این دانشگاه روز دوشنبه 20 اسفند ماه سال جاری از دانشكده علوم زمین این دانشگاه بازدید و با اعضای هیات علمی این دانشكده دیدار و گفتگو كردند.

IMG_0025

IMG_0045

IMG_0000

در ابتدای این جلسه دكتر پرویز امیدی رئیس دانشكده علوم زمین این دانشگاه ضمن معرفی مدیر گروه جدید دکتر مسعود علی پور اصل از زحمات دکتر هادی جعفری در زمان تصدی این مدیریت تقدیر وتشکر نمود.

ایشان درادامه ارائه گزارشی در خصوص وضعیت دانشجویان، اعضای هیأت علمی، تعداد آزمایشگاه تحقیقاتی و آموزشی، مقالات ISI و طرح های پایان یافته داخلی و بیرونی در دانشكده پرداخت و با بیان توانمندی ها، تجهیزات و امكانات موجود، حركت رو به رشد دانشكده را در مسیر اهداف راهبردی دانشگاه دانست و ابراز امیدواری كرد با حمایت های هیات رئیسه در خصوص موانع و مشكلات بیشتر از پیش بتواند در ارتقای سطح علمی دانشكده و دانشگاه موثر باشد.

IMG_0142

دكتر فاتح رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود پس از شنیدن گزارش رئیس دانشكده، از دکتر جعفری ودکتر علی پورتقدیر تشکر نمود و از فعالیت های رئیس و اعضای هیات علمی این دانشكده تقدیر و تشكر کرد و افزود: مهمترین هدف از این جلسات مروری بر فعالیت های دانشکده است و چون درپایان سال هستیم سیمای کلی دانشگاه ومقایسه دانشکده را می توان درنظر گرفت.

ایشان ضمن تشکر از هیأت جذب به واسطه فعالیت ها وتلاش برای جذب اعضاء و تبدیل وضعیت های استخدامی اعضای هیأت علمی بیان داشت: درحال حاضر دانشکده رتبه 10 را درکشور به واسطه جذب هیأت علمی دارا است.

دكتر فاتح با امیداوری نسبت خوب استاد به دانشجو دراین دانشکده خواستار همكاری همه اعضای هیأت علمی جهت تلاش برای جذب بیشتر دانشجو گردید. وی درادامه ضمن تبریک به دکتر قاسمی و دکتر طاهری به جهت انتخاب شدن درکارگروه تخصصی علوم زمین در وزارت عتف بیان داشت: تمامی این موارد باعث معرفی بهتر دانشکده علوم زمین و دانشگاه صنعتی به جامعه می شود.

دکتر فاتح با ابراز امیدواری توسعه روابط بین الملل دانشکده و انعقاد تفاهم نامه های بین المللی و همچنین تشکیل شرکت فناور جدید دردانشکده، ازتمامی تلاش ها دراین زمینه ها تشکر نمود.

ایشان در پایان با بیان انتظارات خود از دانشكده به همكاری بهتر در ارائه مقالات ISI، برنامه ریزی جهت برگزاری دوره های آموزش آزاد، كسب درآمد های تخصصی تاكید نمود.

12345