اخبار و رویدادها: جلسه هم انديشي اساتيد و كاركنان دانشگاه­هاي شهرستان 

جلسه هم انديشي اساتيد و كاركنان دانشگاه­هاي شهرستان 
یکشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۷- ۰۸:۱۶:۳۱

جلسه هم انديشي اساتيد و كاركنان دانشگاه­هاي شهرستان 

جلسه هم انديشي اساتيد و كاركنان دانشگاه ­هاي شهرستان به مناسبت گراميداشت دهه فجر انقلاب اسلامي در دانشگاه صنعتي شاهرود برگزار گرديد.

به گزارش روابط عمومي دانشگاه صنعتي شاهرود، جلسه هم انديشي اساتيد و كاركنان دانشگاه­ هاي شهرستان روز چهارشنبه 17 بهمن ماه جاري به مناسبت گراميداشت دهه فجر انقلاب اسلامي و با هدف چهل سالگي انقلاب، دستاوردها و چالش ­ها در آمفي تئاتر دانشكده معدن، نفت و ژئوفيزيك اين دانشگاه برگزار گرديد.

اين جلسه به ميزباني معاونت فرهنگي و اجتماعي، دبيرخانه هم­انديشي اساتيد و همچنين دفتر نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري دانشگاه ها در راستاي مصوبات كميته دانشگاهيان ستاد گراميداشت دهه فجر انقلاب اسلامي در شهرستان شاهرود برگزار شد.

در اين جلسه حجت الاسلام و المسلمين دكتر احمد رهدار مؤسس و رئيس مؤسسه مطالعات و تحقيقات اسلامي فتوح و عضو هيأت علمي دانشگاه باقرالعلوم (ع) قم)  با تاكيد بر ترسيم راهبرد ايران در پيشبرد تقويت محور جبهه مقاومت، ايران را با تكيه بر تبيين وضعيت كشورهاي جهان داراي نقشي محوري، حساس و تعيين كننده خواند و افزود: امروز نقش ما در اين انقلاب و حفظ دستاوردهاي آن بسيار مهم و حساس مي باشد و كوچكترين عقب نشيني در آرمان­ها و اهداف، سبب يأس بسياري از مستضعفان در مبارزات خود و در نتيجه شكست بسياري از انقلاب­ها و نهضت­هاي ضد استبدادي در سراسر جهان مي گردد.

800000_1

12345