اخبار و رویدادها: حضور دانشگاه در نمایشگاه «دستاوردهای چهل‌ساله انقلاب» در شاهرود

حضور دانشگاه در نمایشگاه «دستاوردهای چهل‌ساله انقلاب» در شاهرود
شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۷- ۰۸:۲۹:۲۴

حضور دانشگاه در نمایشگاه «دستاوردهای چهل‌ساله انقلاب» در شاهرود

۳۰ دستگاه اجرایی در قالب 60 غرفه در نمایشگاه دستاوردهای چهل‌ساله انقلاب به ارائه دستاوردهای خود می پردازند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، نمایشگاه «دستاوردهای چهل‌ساله انقلاب» در شاهرود با محوریت شعار "افتخار به گذشته، امید به آینده" و با حضور ۳۰ دستگاه اجرایی صبح روز جمعه 12 بهمن ماه 97 همزمان با ورود امام راحل (ره) به ایران، در ۶۰ غرفه جهت ارائه دستاوردهای چهل‌ساله انقلاب افتتاح گردید.

IMG_0909

دانشگاه صنعتی شاهرود نیز در این نمایشگاه در قالب دو غرفه با معرفی دانشگاه در بخش های متعدد کارآفرینی، پژوهشی، افتخارات حوزه ­های مختلف و پیشینه دانشگاه با حضور شرکت های دانش بنیان مرکز رشد و فناوری­ های نوین، به ارائه دستاوردهای خود می پردازد.

محمد­کرم محمدی، فرماندار شاهرود عصر روز گذشته، ۱۲ بهمن در مراسم افتتاح نمایشگاه دستاوردهای چهل‌ساله انقلاب گفت: هجمه‌های دشمن امروز این مهم را می‌طلبد تا برای خنثی‌کردن توطئه‌های دشمنان، با بیان دستاوردهای انقلاب امید‌افزایی را در کشور تقویت کنیم. فرماندار شاهرود ادامه داد: برنامه‌های متنوعی از جمله برنامه‌های ورزشی در حاشیه برپایی نمایشگاه دهه فجر تدارک دیده شده که می‌تواند به افزایش نشاط اجتماعی در جامعه کمک نماید.

IMG_0834

لازم به ذکر است نمایشگاه دستاوردهای چهل‌ساله انقلاب از ۱۲ لغایت ۱۹ بهمن صبح‌ها از ساعت 30:۹ الی ۱۲:30 و عصرها 15:30 الی  18:30 در محل سوله بزرگ سرپوشیده شهربازی شاهرود آماده میزبانی از عموم مردم می باشد.

IMG_1386

 

12345