اخبار و رویدادها: ديدار هيات رئيسه و دانشكده شيمي دانشگاه صنعتي شاهرود

ديدار هيات رئيسه و دانشكده شيمي دانشگاه صنعتي شاهرود
سه شنبه ۱۱ دی ۱۳۹۷- ۱۱:۱۷:۳۷

ديدار هيات رئيسه و دانشكده شيمي دانشگاه صنعتي شاهرود

هيات رئيسه دانشگاه صنعتي شاهرود از دانشكده شيمي اين دانشگاه بازديد و با اعضاي هيات علمي آن ديدار و گفتگو كردند.

به گزارش روابط عمومي دانشگاه صنعتي شاهرود، در ادامه سلسله جلسات دوره اي هيات رئيسه دانشگاه با شوراي دانشكده ها، رئيس دانشگاه و اعضاي هيات رئيسه روز دوشنبه 10 دي ماه سال جاري از دانشكده شيمي اين دانشگاه بازديد و با اعضاي هيات علمي و رئيس اين دانشكده ديدار و گفتگو كردند.

دكتر مهدي ميرزايي رئيس دانشكده شيمي دانشگاه در ابتداي اين جلسه ضمن تشكر از هيات رئيسه به ارائه گزارشي در خصوص اعضاي هيات علمي، دانشجو، كارشناسان آزمايشگاه  و آموزش، آزمايشگاه هاي تحقيقاتي و تعداد مقالات علمي پژوهشي پرداخت و در ادامه به درخواست ها و نيازمندي هاي مرتبط با پيشبرد اهداف اين دانشكده اشاره نمود. ايشان در اين ديدار برنامه هاي آتي دانشكده را مطرح نمود و در خصوص مشكلات موجود نقطه نظرات خود را بيان كرد.

IMG_0089

طي اين ديدار دكتر فاتح رئيس دانشگاه صنعتي شاهرود ضمن تشكر از رئيس و اعضاي هيأت علمي دانشكده و اشاره به شرايط كنوني كشور ، وضعيت دانشگاه را به صورت نسبي مطلوب دانست و بيان داشت: ايجاد تعادل در پرداخت ها و هزينه ها از اولويت هاي كنوني دانشگاه است و بايد فرآيندي در نحوه بودجه بندي، تخصيص و تسطيح منابع در سطح دانشگاه  جهت حمايت از همكاران در شرايط اقتصادي تنظيم گردد.

دكتر فاتح ضمن اشاره به موارد با اهميتي در سطح دانشگاه خاطر نشان كرد: يكي از اولويت هاي دانشگاه ساخت و تكميل خوابگاه هاي موجود و نيمه كاره است چرا كه تجهيز و تكميل خوابگاه هاي دانشجويي موجب حمايت و مراقبت از دانشجويان مي شود. ايشان ضمن تاكيد بر اولويت گذاري نيازمندي هاي دانشكده ها و صرفه جويي در مصرف منابع، تجهيز لوازم جانبي و امكانات آزمايشگاهي به ويژه موارد ضروري در بخش  ايمني، حفاظت و بهداشت محيط كار را لازم الاجرا دانست و به برنامه ريزي جهت رفع اينگونه نواقص تاكيدكردند.

800_8

در طي اين نشست كه با هدف هم فكري و هم انديشي در جهت بررسي مشكلات موجود و حل آن ها در اين دانشكده برگزار شد، علاوه بر دكتر فاتح، دكتر مولايي معاون اداري و مالي و دكتر  دستفان معاون پژوهش و فناوري دانشگاه در خصوص مسايل و مطالب عنوان شده در خصوص دانشكده و پرسشهاي  اعضاي هيات علمي پاسخ دادند و مقرر شد كه مسايل مربوط به HSE به طور جدي توسط دانشكده برنامه ريزي و پيگيري شود.

12345