اخبار و رویدادها: ديدار هيات رئيسه با اعضاي هيأت علمي دانشكده مهندسي كشاورزي دانشگاه صنعتي شاهرود

ديدار هيات رئيسه با اعضاي هيأت علمي دانشكده مهندسي كشاورزي دانشگاه صنعتي شاهرود
دوشنبه ۳ دی ۱۳۹۷- ۱۳:۵۴:۱۸

ديدار هيات رئيسه با اعضاي هيأت علمي دانشكده مهندسي كشاورزي دانشگاه صنعتي شاهرود

هيات رئيسه دانشگاه صنعتي شاهرود از دانشكده مهندسي كشاورزي اين دانشگاه بازديد و با اعضاي هيات علمي آن ديدار و گفتگو كردند.

 

به گزارش روابط عمومي دانشگاه صنعتي شاهرود، در ادامه سلسله جلسات دوره اي هيات رئيسه دانشگاه با شوراي دانشكده ها، رئيس دانشگاه و اعضاي هيات رئيسه روز دوشنبه 3 دي ماه سال جاري از دانشكده مهندسي كشاورزي اين دانشگاه بازديد و با اعضاي هيات علمي و رئيس اين دانشكده ديدار و گفتگو كردند.

در اين جلسه دكتر محمدرضا عامريان رئيس دانشكده مهندسي كشاورزي، گزارشي در خصوص وضعيت علمي و پژوهشي دانشكده به ويژه آمار دانشجويان در مقاطع تحصيلي مختلف، اعضاي هيأت علمي، تجهيزات آزمايشگاهي و كارگاهي و تعداد مقالات و طرحهاي پژوهشي كه طي يكسال اخير توسط همكاران اين دانشكده به ثمر رسيده بود ارائه داد. ايشان ضمن برشمردن همكاريهاي تحقيقاتي تعداد زيادي از همكاران دانشكده خاطر نشان كرد برخي از اين همكاريهاي در قالب طرحهاي تحقيقاتي مشترك بين اعضاي هيات علمي دانشكده با دانشگاههاي اروپايي بوده كه ماحصل آن چاپ مقالات معتبر در مجلات بين المللي است. دكتر عامريان با بيان فعاليتهاي فرهنگي دانشكده يادآور شد كه با برگزاري جلسات مستمر با دانشجويان وضعيت تحصيلي و مشكلات آنها بررسي مي شود. وي در انتهاي در خصوص برخي انتظارات و مشكلات دانشكده را ياداور شد و خواستار حمايت هيات رئيسه براي رفع مشكلات موجود شد. 

IMG_0024

طي اين ديدار رئيس دانشگاه صنعتي شاهرود ضمن تشكر از رئيس دانشكده به منظور ارائه گزارشي كامل، ديدار با اعضاي هيأت علمي اين دانشكده را در راستاي بررسي مشكلات موجود و حل آن ها  مثمر ثمر دانست و بيان داشت: كسب افتخارات علمي و پژوهشي متعدد در بين دانشگاه هاي كشور مرهون تلاش ها و عملكرد همه  اعضاي هيأت علمي است.

دكتر فاتح در ادامه با اشاره به اهميت فعاليت هاي پژوهشي، سرانه مقالات دانشجويي و اساتيد به ويژه مجلات معتبر بين المللي و عقد قراردادهاي پژوهشي، افزود: اساتيد در زمينه رشد مقالات و طرح هاي پژوهشي نقش بسزايي دارند و خوشبختانه سرانه مقالات همكاران و دانشگاه افزايش يافته است. و سبب افزايش رتبه دانشگاه شده است. ايشان اين  گونه نشستها را منشا خير و بركت دانست و از انتقادات و پيشنهادات سازنده استقبال كرد و افزود در مديريت بايد به صورت چهره به چهره با همكاران صحبت و مباحثه كرد و از اين جلسات استفاده مفيد در پيشبرد اهداف داشت. 

ايشان بحث خريد تجهيزات و اجراي فعاليتهاي عمراني را نيازمند اختصاص بودجه مرتبط عنوان نمود و خاطر نشان كرد: در حال حاضر عدم تخصيص به موقع بودجه به اين بخش ها موجب مسكوت ماندن برخي پروژه ها شده  است.

در طي اين نشست كه با هدف هم فكري و هم انديشي در محل اين دانشكده برگزار شد، تعدادي از اعضاي هيأت علمي به بيان نقطه نظرات خود در زمينه هاي فعاليت هاي آموزشي و پژوهشي و راهكارهاي رسيدن به اهداف دانشگاه پرداختند و دكتر فاتح و دكتر ناصر گودرزي معاون آموزش و تحصيلات تكميلي دانشگاه به سوالات مطرح شده پاسخ دادند.

IMG_0064

 

 

12345