اخبار و رویدادها: تاكید رئیس دانشگاه بر حراست از جایگاه دانشگاه در آئین تجلیل از پژوهشگران برتر

تاكید رئیس دانشگاه بر حراست از جایگاه دانشگاه در آئین تجلیل از پژوهشگران برتر
سه شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۷- ۱۴:۳۰:۳۵

تاكید رئیس دانشگاه بر حراست از جایگاه دانشگاه در آئین تجلیل از پژوهشگران برتر

رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود بر حراست از جایگاه جهانی و ملی دانشگاه در آئین تجلیل از پژوهشگران برتر تاكید نمود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه دكتر محمدمهدی فاتح رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود درمراسم تجلیل از پژوهشگران دانشگاه در روز دوشنبه 26 آذرماه ضمن خیر مقدم، طی سخنان خود با گرامیداشت مقام شامخ دكتر مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه، عامل موفقیت دانشگاه در سال های اخیر را تكریم، همدلی، همكاری، مهربانی، خردورزی بین مسئولین و كاركنان و كار شورایی دانست و ابراز امیدواری كرد این روند فزاینده تداوم یابد و سبب خیر و بركات برای جامعه شود.

IMG_0180

دكتر فاتح با اشاره به رتبه بندی تایمز در سال 97 و قرارگیری دانشگاه صنعتی شاهرود به همراه 29 دانشگاه دیگردر جمع دانشگاه های برتر جهان و كسب عنوان دانشمند یك در صد برتر دنیا توسط عضو هیات علمی این دانشگاه، به بیان برخی افتخارات اخیر علمی پرداخت و گفت: رشد صعودی مقالات دانشگاه در پایگاه های بین المللی، افتخارات علمی و گستردگی قرارداد های دانشگاه از جمله قرارداد نفتی ، تجهیز آزمایشگاه ها در تراز ملی، ارتقای جایگاه در شبكه آزمایشگاهی علمی ایران و آزمایشگاه های راهبردی كشور از جمله بازخوردهای مثبت تلاش مجموعه دانشگاه است. وی بزرگترین قرارداد عرضه محتوی در استان را از آن دانشگاه دانست و در ادامه به قرارداد همكاری با شتاب دهنده آواتك و تقدیر از برگزاری كنفرانس ها به عنوان یكی از راه های كسب درآمد در دانشگاه پرداخت.

دكتر فاتح توسعه خدمات دانش بنیان و همچنین توسعه زیرساخت های كارآفرینی را از جمله اقداماتی مطرح نمود كه سبب حركت به سوی دانشگاه كارآفرین می گردد. ایشان در ادامه اهمیت صرفه جویی، نگهداری از وسایل، تجهیزات و ساختمان ها، انجام تعهدات قبلی و پرهیز از تعهدات جدید، خرید تجهیزات آزمایشگاهی موردنیاز، كسب درآمد و ارایه خدمات بهتر و برنامه ریزی و توسعه  را به عنوان سیاست های اقتصادی دانشگاه عنوان نمود.

IMG_0159

ارتقای نام شهر با كسب افتخارات

فاتح با بیان جایگاه و نقش دانشگاه در امور شهری شاهرود و ارتقای نام شهر با كسب افتخارات تاكید نمود و اذعان داشت: تحصیل بیش از 9000 دانشجو بومی و غیر بومی، اشتغال مستقیم بیش از 1000 نفر استاد، كارمند و كارگر، توسعه اشتغال، همكاری پژوهشی با دستگاه های اجرایی، دوره های ضمن خدمت كارمندان دولت، دوره های كارآفرینی و مهارت افزایی، خدمات ورزشی، خدمات مشاوره مهندسی و آزمایشگاهی و آموزش های سلامت در همایش ماهانه سلامت و زندگی گوشه ای از اقدامات دانشگاه در این راستا است.

دانشگاه در حركت به سوی دانشگاه كارآفرین

دكتر فاتح توسعه خدمات دانش بنیان و همچنین توسعه زیرساخت های كارآفرینی را از جمله اقداماتی مطرح نمود كه سبب حركت به سوی دانشگاه كارآفرین می گردد. وی تقویت ارتباط با صنعت و جامعه، تربیت دانش آموختگان كارآفرین را از جمله نتایج حركت به سوی دانشگاه كارآفرین عنوان نمود.

12345