اخبار و رویدادها: دیدار دكتر فاتح با كارمندان حوزه ریاست دانشگاه

دیدار دكتر فاتح با كارمندان حوزه ریاست دانشگاه
چهارشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۷- ۱۵:۱۴:۵۰

دیدار دكتر فاتح با كارمندان حوزه ریاست دانشگاه

كارمندان حوزه ریاست دانشگاه صنعتی شاهرود با رئیس این دانشگاه دیدار و گفتگو كردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، كارمندان حوزه ریاست دانشگاه با دكتر محمد مهدی فاتح رئیس این دانشگاه روز دوشنبه 21 آذر ماه جاری در محل تالار اجتماعات كوثر دیدار و گفتگو كردند.

IMG_0000

IMG_0015

IMG_0080

IMG_0093

در ابتدای جلسه حجت الاسلام و المسلمین ابوالفضل فندرسكی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، ضمن خیر مقدم با بیان نقل قولی از امام علی (ع) به اهمیت قبول مسئولیت و برپایی عدالت در كار و حرفه اشاره نمود و توفیق انجام مسئولیت شایسته را برای همه خواستار شد.

ایشان در ادامه سخنان خود با اشاره به روایتی از پیامبر اعظم (ص) بیان كرد: اگر هرشخصی كه مسئولیت امور مسلمانان را به عهده می گیرد، در كار آنها مانند خود دلسوزی نكند بوی بهشت را استشمام نخواهد كرد.

دكتر فاتح: باید یك معماری كلام درست از دانشگاه در ذهن ها ایجاد شود.

دكتر محمد مهدی فاتح رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود ضمن خیرمقدم و تقدیر از اقدامات موثر بخش های مدیریت برنامه و بودجه، مدیریت حراست، مدیریت نظارت و طرح های عمرانی، هسته گزینش، پردیس معدن آموزشی دانشگاه، دبیرخانه جذب، گروه همكاری های بین المللی، دفتر نظارت و ارزیابی، دبیرخانه و تمامی واحدهای مرتبط با حوزه ریاست دانشگاه، به بهره مندی، جایگاه و اعتبار دانشگاه تاكید نمود و گفت: ما در دانشگاه به نوعی همه در یك كشتی هستیم و باید همراه و همدل با هم امورات را پیش ببریم و امید داشته باشیم كه در محیطی سالم و با نشاط به كار خود ادامه دهیم.

IMG_0159

رئیس دانشگاه با اشاره به گزارشی در خصوص تعداد اعضای هیات علمی، كارمندان و دانشجویان به بیان برخی افتخارات اخیر علمی دانشگاه پرداخت و بیان نمود: رشد صعودی مقالات، افتخارات علمی و گستردگی قراردادهای دانشگاه با صنعت، رشد 5 درصدی دانشجویان نسبت به سال گذشته، تجهیز آزمایشگاه ها در تراز ملی، عضویت در شبكه آزمایشگاهی علمی ایران و آزمایشگاه های راهبردی كشور از جمله بازخوردهای مثبت تلاش مجموعه دانشگاه است.

دكتر فاتح توسعه خدمات دانش بنیان و همچنین توسعه زیرساخت های كارآفرینی را از جمله اقداماتی مطرح نمود كه سبب حركت به سوی دانشگاه كارآفرین می گردد. ایشان در ادامه اهمیت صرفه جویی، نگهداری از وسایل، تجهیزات و ساختمان ها، انجام تعهدات قبلی و پرهیز از تعهدات جدید، آمادگی جهت خرید تجهیزات آزمایشگاهی، كسب درآمد و ارایه خدمات بهتر و برنامه ریزی و توسعه انسانی را به عنوان سیاست های اقتصادی دانشگاه عنوانم نمود.

در ادامه این دیدار صمیمی حاضرین بخش های مختلف حوزه ریاست به بیان اظهار نظرها، انتقادات و پیشنهادات خود پرداختند و پس از بحث و تبادل نظر، دكتر فاتح در خصوص برخی موضوعات مطرح شده به بیان توضیحاتی پرداخت.

12345