اخبار و رویدادها: دیدار هیأت رئیسه با اعضای هیأت علمی دانشکده مهندسی معماری وشهرسازی

دیدار هیأت رئیسه با اعضای هیأت علمی دانشکده مهندسی معماری وشهرسازی
سه شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۷- ۱۵:۳۶:۲۵

دیدار هیأت رئیسه با اعضای هیأت علمی دانشکده مهندسی معماری وشهرسازی

هیات رئیسه دانشگاه صنعتی شاهرود از دانشكده مهندسی معماری وشهرسازی این دانشگاه بازدید و با اعضای هیات علمی آن دیدار و گفتگو كردند.

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، در ادامه سلسله جلسات دوره ای هیات رئیسه دانشگاه با شورای دانشكده ها، رئیس دانشگاه و اعضای هیات رئیسه روز دوشنبه 12 آذرماه سال جاری از دانشكده مهندسی معماری وشهرسازی این دانشگاه بازدید و با اعضای هیات علمی و رئیس این دانشكده دیدار و گفتگو كردند.

درابتدای جلسه دكتر مسعود طاهری شهرآئینی  رئیس قبلی دانشكده مهندسی معماری وشهرسازی ضمن تشكر از حضور هیأت رئیسه، گزارشی در خصوص وضعیت فعلی دانشکده و ارائه  آماری از تعداد دانشجویان در مقاطع مختلف تحصیلی، اعضای هیأت علمی، تعداد مقالات، برگزاری سمینار و همایش های آموزشی طی یك سال اخیر ارائه نمود و در ادامه دکتر کلات جاری رئیس جدید دانشکده معماری به ارائه پیشنهاداتی در زمینه حل مشکلات دانشکده پرداخت.

طی این دیدار رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود ضمن قدردانی از رئیس دکتر طاهری به خاطر مسئولیت چند ساله اش و تشکر از پذیرش مسئولیت از طرف دکتر کلات جاری و تقدیر از اعضای هیأت علمی به دلیل تلاش صمیمانه خود جهت بهبود روند توسعه دانشکده، خاطر نشان كرد: این دیدار فرصت مغتنمی برای ارائه پیشنهادات و انتقادات اعضای هیأت علمی به جهت پیشرفت دانشگاه می باشد.

1

دكتر فاتح با اشاره به پیشنهادات از طرف رئیس دانشکده بیان داشت: نگاه هیأت رئیسه به این دانشکده به واسطه استقبال دانشجویان و جذابیت خاص رشته معماری است و در تصمیم گیری ها دراولویت دانشگاه هستند.

سپس ایشان كسب جایگاه مطلوب در رتبه بندی تایمز را یك نكته مثبت برای دانشگاه عنوان نمود و خاطر نشان كرد: امیدواریم با برنامه ریزی دفتر روابط بین الملل و همكاری با سایر دوستان كار در این زمینه ادامه یابد.

در ادامه این جلسه اعضای هیأت علمی این دانشکده با هیأت رئیسه دانشگاه به بحث و تبادل نظر پرداختند.

_MG_0000

 


کلمات کلیدی: #دانشکده معماری #
12345