اخبار و رویدادها: دیدار دكتر فاتح با دو حوزه معاونت دانشجویی و فرهنگی اجتماعی دانشگاه

دیدار دكتر فاتح با دو حوزه معاونت دانشجویی و فرهنگی اجتماعی دانشگاه
شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۷- ۱۳:۲۸:۰۸

دیدار دكتر فاتح با دو حوزه معاونت دانشجویی و فرهنگی اجتماعی دانشگاه

كارمندان دو حوزه معاونت دانشجویی و فرهنگی اجتماعی دانشگاه صنعتی شاهرود با رئیس این دانشگاه دیدار و گفتگو كردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، به منظور بهره مندی از نقطه نظرات همكاران در حوزه های مختلف برنامه ریزی شده است تا ریاست دانشگاه دیدارهایی با كارمندان حوزه های داخل دانشگاه داشته باشند. هدف اصلی این دیدارها ایجاد روابط دوسویه بین ریاست دانشگاه و كارمندان و شنیدن نظرات همكاران در جهت بهبود امور است. در این راستا كارمندان دو حوزه دانشجویی و فرهنگی اجتماعی دانشگاه با دكتر محمد مهدی فاتح رئیس این دانشگاه روز چهارشنبه 7 آذر ماه جاری در محل تالار اجتماعات كوثر دیدار و گفتگو كردند.

_MG_0051

در ابتدای این جلسه دكتر رمضان رمضانی اومالی معاون دانشجویی و دكتر هادی قربانی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ضمن تشكر از برگزاری چنین جلساتی و خیرمقدم به همكاران به بیان توضیحاتی در خصوص معرفی حوزه های مربوط به خود پرداختند و در راستای پیشبرد اهداف هر چه بهتر دو حوزه، خواستار دریافت پیشنهادات و انتقادات كارمندان این دو حوزه شدند.

_MG_0021

این دورهمی ها بهترین دستمایه جهت برنامه ریزی در دانشگاه است.

سپس كارمندان حاضر در این جلسه با اشاره به عملكرد كاری خود در حوزه های دانشجویی و فرهنگی، به بیان نقطه نظرات در بخش های مختلف پرداختند و از ایجاد چنین جلسات همفكری استقبال نمودند. دكتر محمدمهدی فاتح پس از شنیدن سخنان حاضرین، ضمن تشكر از تشكیل این جلسه، برگزاری چنین دورهمی ها را به عنوان بهترین دستمایه جهت برنامه ریزی در دانشگاه عنوان نمود و گفت: هم فكری، هم افزایی و بسیج عمومی نیروهای یك سازمان جهت رفع موانع و مشكلات موجود و پیشرفت دانشگاه، برنامه ریزی برای كار در آینده و همچنین قدرشناسی از زحمات نیرو های مشغول به كار از جمله اهداف برگزاری چنین جلساتی است.

وی با اشاره به رتبه بندی تایمز در سال 97 و قرارگیری دانشگاه صنعتی شاهرود به همراه 29 دانشگاه دیگردر جمع دانشگاه های برتر جهان و كسب عنوان دانشمند یك در صد برتر دنیا توسط عضو هیات علمی این دانشگاه طبق گزارش تامسون-رویترز، به تعداد و همچنین رشد صعودی مقالات دانشگاه در پایگاه های بین المللی و عقد قراردادهای تحقیقاتی با بیش از 200 سازمان ملی و شركت بزرگ از جمله قرارداد نفتی پرداخت و افزود: اعتبار این قراردادها نسبت به سال های گذشته رشد داشته است.

رئیس دانشگاه با بیان قراردادهای كارآفرینی سال جاری از جمله قرارداد عرضه محتوی با شركت ایرانسل و قرارداد همكاری با شتاب دهنده آواتك به رشد در عرصه كارآفرینی تاكید نمود و خاطر نشان كرد: خوشبختانه شركت های فناور در مركز رشد دانشگاه فعالانه به كار خود مشغول هستند.

دكتر فاتح توسعه خدمات دانش بنیان و همچنین توسعه زیرساخت های كارآفرینی را از جمله اقداماتی مطرح نمود كه سبب حركت به سوی دانشگاه كارآفرین می گردد. وی تقویت ارتباط با صنعت و جامعه، تربیت دانش آموختگان كارآفرین، توسعه دانش، پژوهش و فناوری تقا محور، تولید مشاغل جدید، افزایش درآمدهای دانشگاه، اجرای برنامه اشتغال فراگیر و ارتقای رتبه دانشگاه را از جمله نتایج حركت به سوی دانشگاه كارآفرین عنوان نمود.

رئیس دانشگاه در ادامه سخنان خود به تكمیل و بهره برداری از پروژه های عمرانی با كمك درآمدهای دانشگاه پرداخت و تاكید كرد:امسال با توجه به شرایط سخت اقتصادی و محدودیت بودجه، همراهی و همكاری نیروهای دانشگاه و صرفه جویی در بخش های مختلف جهت پیشبرد اهداف اصلی را خواستاریم.

دكتر محمد حسین رضوانی مدیر تربیت بدنی و امور فوق برنامه دانشگاه در این دیدار به بیان توضیحاتی در خصوص سامانه پهلوان و نقاط قوت آن و همچنین فعالیت های متعدد حوزه تربیت بدنی پرداخت و افزود: فعالیت های ورزشی سبب شادابی كاركنان و در ادامه ایجاد شرایط مناسب در كار و انتقال این شادی به دانشجویان خواهد شد. دكتر احمد واعظیان مدیر امور دانشجویی دانشگاه نیز در انتهای این جلسه از همكاری كارمندان حوزه امور دانشجویی در ابتدای سال تحصیلی كه با وجود كاستی ها و حجم بالای كار، رضایت دانشجویان را همراه داشت تقدیر و تشكر نمود.

12345