اخبار و رویدادها: دیدار هیات رئیسه و دانشكده مهندسی برق و رباتیك دانشگاه صنعتی شاهرود

دیدار هیات رئیسه و دانشكده مهندسی برق و رباتیك دانشگاه صنعتی شاهرود
سه شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۷- ۰۸:۵۴:۱۸

دیدار هیات رئیسه و دانشكده مهندسی برق و رباتیك دانشگاه صنعتی شاهرود

هیات رئیسه دانشگاه صنعتی شاهرود از دانشكده مهندسی برق و رباتیك این دانشگاه بازدید و با اعضای هیات علمی آن دیدار و گفتگو كردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، در ادامه سلسله جلسات دوره ای هیات رئیسه دانشگاه با شورای دانشكده ها، رئیس دانشگاه و اعضای هیات رئیسه روز دوشنبه 21 آبان ماه سال جاری از دانشكده مهندسی برق و رباتیك این دانشگاه بازدید و با اعضای هیات علمی و رئیس این دانشكده دیدار و گفتگو كردند.

IMG_0036

طی این دیدار دكتر محمد مهدی فاتح رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود ضمن تشكر از رئیس و اعضای هیأت علمی دانشكده بیان داشت: لازمه جهت گیری دانشگاه در سطح ملی و منطقه ای حضور در دور رقابت با سایر دانشگاه ها و ارائه توانمندی های  است كه سبب ارتقای رنكینگ دانشگاه می شود.

تقویت ارتباط با فضای خارج از دانشگاه باید در اولویت قرار گیرد.

دكتر فاتح توجه ویژه به آموزش، پژوهش، ارائه طرح های فناورانه، فعالیت در شركت دانش بنیان و تولیدات علمی را برای هر هیات علمی ضروری دانست و تاكید كردند كه با برنامه ریزی جهت دستیابی به هر یك از موارد، نیاز به ارزیابی عملكرد در پایان سال توسط همكاران می باشد.

IMG_0033

دكتر فاتح با بیان دغدغه های خود به عنوان رئیس دانشگاه در زمینه های قراردادهای علمی و تحقیقاتی، شركتهای دانش بنیان دانشگاهی، افزایش مقالاتISI  اظهار امیدواری كرد كه تمامی اعضای هیأت علمی دانشكده به جهت قطب علمی شدن دانشكده تلاش كنند.

در این جلسه دكتر علیرضا احمدی فرد رئیس دانشكده مهندسی برق و رباتیك دانشگاه گزارشی پیرامون وضعیت علمی و پژوهشی اساتید و دانشجویان در مقاطع تحصیلی مختلف،امكانات، زیرساختها و تجهیزات آزمایشگاهی و كارگاهی موجود در دانشكده ارائه نمود و به بیان درخواستهای دانشكده در ایجاد رشته های تقاضا محور، بازطراحی سرفصل ها، بحث امتیازات پژوهشی در فعالیتهای فناورانه و  تقویت زیرساختهای لازم برای افزایش فعالیتها توسط اعضای هیات علمی پرداخت.

IMG_0017

در طی این نشست كه با هدف هم فكری و هم اندیشی در جهت بررسی مشكلات موجود و ارائه راهكارهای اجرایی در این دانشكده برگزار شد برخی از اعضای هیأت علمی به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

در ادامه این دیدار دكتر ناصر گودرزی معاون آموزش و تحصیلات تكمیلی و همچنین دكتر علی دستفان معاون پژوهش و فناوری دانشگاه، دكتر مولایی معاون اداری و مالی  به سوالات مطرح شده از سوی اعضای هیات علمی در حوزه تخصصی خود پاسخ دادند.

 

12345